شرکت اپل در نظر داردهمانند سال قبل در سال 2019 نیز نسل جدید آیفون را  در سه مدل مختلف معرفی کند. آیفون 11 ، آیفون 11 مکس و آیفون XR جدید (iPhone 11R) نام احتمالی این آیفون ها می باشد. دو  مدل از آنها به دوربین دوگانه مجهز است و مدل مکس  نیز از دوربین با لنز سه گانه بهره می برد.

همچنین نمایشگر نسخه رده بالا و میانی از نوع OLED خواهد بود و نسخه جدید آیفون XR به پنل LCD مجهزاست. در حالی که بیشتر تلفن های هوشمند اندرویدی دارای طراحی آنتن 4×4 MIMOمی باشند به تازگی گزارشی منتشر شده که نشان می دهد آیفون XR جدید (iPhone 11R) نیز چنین طراحی خواهد داشت.

به کمک این چهار آنتن سرعت اتصال به شبکه افزایش پیدا می کند و در نتیجه کاربران آیفون XR جدید (iPhone 11R) تجربه کاربری بهتری خواهند داشت. باتوجه به بررسی صورت گرفته، آیفون های 2018 در بحث سرعت اتصال به شبکه  بسیار سریعتر بوده و تجربه بهتری را برای کاربران رقم می زنند.

طراحی آنتن 4×4 MIMO نسبتاً متداول است و با کمک شبکه LTE می توان انتظار سرعت اتصال بالایی به شبکه موبایل داشت. برخلاف سایر رقبا اپل سال 2019 اولین گوشی هوشمند 5G خود را معرفی و عرضه نمی کند و گفتنیست که در تدارک توسعه چنین گوشی هوشمندی در سال 2020 خواهد بود.

به هر حال برای کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند و نمی توان به شایعات بی اساس اشاره کرد. امید می رود در ماه سپتامبر همچون سال های گذشته، آیفون های جدید در سال 2019 با فناوری های جدید معرفی و عرضه شوند. به هر حال نمی توان شایعات بی اساس را حقیقی دانست.

 

iPhone 11R

 

با ما باشید تا از جدیدترین اخبار پیرامون iPhone 11R مطلع شوید .

 

لطفاً پرشین اپل را در اینستاگرام و کانال تلگرام دنبال نمایید و همچنین با ارسال نظرات و انتقادات خود به ما در ادامه ی راه کمک کنید .

به کانال تلگرام ما بپیوندید

شما میتوانید با عضویت در کانال تلگرام ما از آخرین اخبار، آموزش ها و تخفیف های فروشگاه باخبر باشید.

ورود به کانال تلگرام