شرکت اپل همیشه در فروشگاه مجازی خود اپ های غیرانحصاری را نیز منتشر می کند. حال به تازگی اپل اعلام کرده برای نخستین بار مایکروسافت آفیس 365 در اپ استور مک اپل موجود شد. 

بنابراین کاربران مک می توانند با این مجموعه برنامه از اپ های Word, Outlook, Excel, PowerPoint, OneNote و سوئیت بهره گیرند. آفیس 365 به تنهایی چند برنامه را در برمی گیرد و کاربران مک نیز می توانند با مراجعه به فروشگاه مک اپ استور این برنامه را به سادگی دریافت کنند.

مایکروسافت آفیس 365 در مک از ویژگی های خاصی نیز پشتیبانی می کند تا کاربران این پلتفرم تجربه متفاوتی داشته باشند. از جمله این قابلیت ها  باید به  Dark Mode، اتصال به دوربین در macOS و قابلیت نمایش آیکون آفیس روی تاچ بار مک بوک پرو اشاره کرد. به راحتی کارکنان موردنیاز این اپ روی سیستم های مک می توانند به سرعت آن را دریافت کرده و به کار گیرند. شایان ذکر است در  macOS می توان به پشتیبانی فضای ابری وان درایو پرداخت و شما می توانید با کمک هر دستگاهی اطلاعات ذخیره در فضای مجازی را به هر دیوایسی منتقل کنید.

مدیران ارشد اپل و مایکروسافت نسبت به این موضوع ابراز خرسندی کرده و امیدوارند در آینده برنامه هایی در این زمینه برای محصولات ارائه شود. به هر حال می توانید جهت کسب جزئیات بیشتر به وب سایت اپل مراجعه کنید.

 

مایکروسافت آفیس 365

 

با ما باشید تا از جدیدترین اخبار پیرامون مایکروسافت آفیس 365 مطلع شوید .

 

لطفاً پرشین اپل را در اینستاگرام و کانال تلگرام دنبال نمایید و همچنین با ارسال نظرات و انتقادات خود به ما در ادامه ی راه کمک کنید .

به کانال تلگرام ما بپیوندید

شما میتوانید با عضویت در کانال تلگرام ما از آخرین اخبار، آموزش ها و تخفیف های فروشگاه باخبر باشید.

ورود به کانال تلگرام