بسیاری از افراد هنگامی که به تهیه محصولی می پردازند، درصدد هستند پس از مدتی برند را تغییر داده و مدل دیگری به کار گیرند. اما در بحث سیستم عامل موبایل از جمله اندروید و iOS موضوع متفاوت است.

زیرا کاربرانی که به استفاده از این سیستم عامل ها می پردازند، وفاداری بالایی هم نسبت به سیستم عامل ها دارند. به گزارش موسسه تحقیقاتی Consumer Intelligence Research، کاربران اندروید و iOS به میزان 92 و 91 درصد میزان وفادارای خود را نسبت به این دو سیستم عامل افزایش دادند.

 

 

این بدان معناست که فردی که دارای تلفن هوشمند آیفون می باشد و از سیستم عامل iOS استفاده می کند ترجیح نمی دهد به خرید گوشی هوشمند اندروید بپردازد و یا بالعکس. CIRP همچنین گزارش داده این وفاداری رو به افزایش است و افراد کمتر مایل به ترک سیستم عامل مورد استفاده خود هستند.

Mike Levin مدیر موسسه CIRP معتقد است که این افزایش وفاداری هر سال رو به فزونی است و هر دو سیستم عامل هر ساله وفاداان بیشتری نسبت به قبل پیدا می کنند. با تمام این تفاسیر انتظار می رود این افزایش حفظ شود و روند کاهشی نگیرد.

 

البته باید به این نکته هم توجه شود که درحال حاضر سیستم عامل موبایلی قابل رقابتی با این دو سیستم عامل وجود ندارد و سیسام عامل های موبایلی غیر از اندروید و iOS در واقع سطح بسیار پایینی دارند و عملاً شکست خورده محسوب می شوند. یکی از این سیستم عامل ها ویندوز فون می باشد که علی رقم شروع پر سر و صدایی که داشت عملاً نتوانست مسیر درستی را در پیش بگیرد و در واقع به یک طرح شکست خورده تبدیل شد.

 

با ما باشید تا از جدیدترین اخبار پیرامون اندروید و iOS مطلع شوید .

 

اندروید و iOS

 

 

لطفاً پرشین اپل را در اینستاگرام و کانال تلگرام دنبال نمایید و همچنین با ارسال نظرات و انتقادات خود به ما در ادامه ی راه کمک کنید .

به کانال تلگرام ما بپیوندید

شما میتوانید با عضویت در کانال تلگرام ما از آخرین اخبار، آموزش ها و تخفیف های فروشگاه باخبر باشید.

ورود به کانال تلگرام