شرکت اپل هر سال نسل جدیدی از آیفون ها را معرفی می کند که با ویژگی و نوآوری تازه ای همراه هستند. برای سال 2019 نیز به دنبال تغییرات شگفت انگیزی است اما در سال 2020 آیفون های منحصربفردتری معرفی می شوند. آیفون 2020

تا به حال پیرامون آیفون های 2019 شایعات انبوهی منتشر شد که نمی توان آنها را دقیق دانست زیرا اپل در حال حاضر اطلاعاتی در اختیار قرار نداده تا بتوان به شایعات پرداخت.

یکی از ویژگی های آیفون های اخیر استفاده از فناوری فیس آیدی بوده که با سنسورهایی چهره افراد را اسکن کرده و منطبق با آن تشخیص هویت می کند.

اما در سال 2020 قرار است فناوری قوی تری برای فیس آیدی در نظر گرفته شود که به نوعی از دوربین سه بعدی لیزری برای عملکرد دقیق تر بهره گرفته می شود. گزارش بلومبرگ می گوید این دوربین نخستین بار آیپد پرو 2020 را هدف قرار می دهد و سپس اواخر سال آیفون 2020 با چنین ویژگی معرفی می شود.

به هر حال تا سال 2020 فاصله بسیاری داریم و نمی توان به هر گزارش و شایعه ای اکتفا کرد. بنابراین باید منتظر جزئیات تکمیلی ماند و پیش بینی شده شایعات حقیقی باشند.

 

با ما باشید تا از جدیدترین اخبارپیرامون آیفون 2020 مطلع شوید .

 

لطفاً پرشین اپل را در اینستاگرام و کانال تلگرام دنبال نمایید و همچنین با ارسال نظرات و انتقادات خود به ما در ادامه ی راه کمک کنید .

به کانال تلگرام ما بپیوندید

شما میتوانید با عضویت در کانال تلگرام ما از آخرین اخبار، آموزش ها و تخفیف های فروشگاه باخبر باشید.

ورود به کانال تلگرام