شرکت مایکروسافت اگرچه رقیبی برای اپل محسوب می شود اما همیشه این کمپانی اپ های خود را در اختیار کاربران سیستم عامل های اپل قرار می دهد. پیشتر ردموندی ها وعده دادند که می خواهند بازطراحی روی اپ Outlook نسخه iOS داشته باشند. حال به نظر رسیده مایکروسافت این نسخه جدید را برای کاربران iOS دردسترس قرار داده است.

به گزارش Palermiti، اگر شما از کاربران سیستم عامل iOS هستید و نسخه بروزرسانی شده اپ Outlook را دریافت نکردید، با مراجعه به اپ استور قادر هستید تا آن را دریافت نمایید.

البته با فعال کردن بروزرسانی خودکار افراد می توانند بدون مراجعه به فروشگاه، نسخه آپدیت شده Outlook را دریافت کنند. اگر نمی توانید منتظر دریافت بروزرسانی خودکار باشید، بهتر است در قالب دستی آن را دریافت کنید. از ویژگی های نسخه بروزرسانی شده Outlook باید به رابط کاربری آپدیت شده که چهره جذابی به این اپ بخشیده اشاره کرد

پیشتر مایکروسافت اعلام کرد که حالت تاریک را به این اپ کاربردی می افزاید  و در این بین قابلیت تم تاریک نیز در Outlook جدید افزوده شده است.

 

Outlook-ios

 

با ما باشید تا از جدیدترین اخبار پیرامون Outlook مطلع شوید .

 

لطفاً پرشین اپل را در اینستاگرام و کانال تلگرام دنبال نمایید و همچنین با ارسال نظرات و انتقادات خود به ما در ادامه ی راه کمک کنید .

به کانال تلگرام ما بپیوندید

شما میتوانید با عضویت در کانال تلگرام ما از آخرین اخبار، آموزش ها و تخفیف های فروشگاه باخبر باشید.

ورود به کانال تلگرام