شرکت اپل به تازگی فیس تایم گروهی خود را روی آیپد و آیفون غیرفعال کرده و علت آن کشف باگی است که موجب می شود افراد پیش از برقراری تماس، به شنود صدای طرف مقابل در فیس تایم بپردازند.

این مسئله به نوعی افشا اطلاعات افراد بوده و اپل نیز برای جلوگیری از این مشکل بزرگ قابلیت فیس تایم گروهی را غیرفعال کرده است. اپل سپس اعلام کرد روی این مشکل مشغول کار است و بزودی با انتشار پچی مسئله برطرف می شود.

حال به نظر می رسد نسخه iOS 12.1.4 سیستم عامل موبایلی اپل با حل مشکل باگ فیس تایم بزودی منتشر می شود. این باگ در 29 ژانویه توسط یکی از توسعه دهندگان کشف شد که این ویژگی را دربرمی گرفت. این نخستین باری بوده اطلاعاتی پیرامون باگ iOS 12.1.4 منتشر می شود، زیرا در حال حاضر بتا دوم iOS 12.2 منتشر شده  و از این رو نسخه مذکور تنها برای برطرف شدن باگ فیس تایم تدارک دیده شده است.

جزئیات بیشتری از سیستم عامل iOS 12.1.4 در دست نیست و مشخص نشده علاوه بر این ویژگی چه تغییراتی را دربرمی گیرد. از این رو برای کسب اطلاعات کافی باید منتظر ماند.

اپل همچنین با انتشار بیانیه ای از کاربران iOS به علت بوجود آمدن این باگ رسماً عذرخواهی کرده است.

 

فیس تایم

 

با ما باشید تا از جدیدترین اخبار پیرامون فیس تایم و نسخه جدید iOS مطلع شوید .

 

لطفاً پرشین اپل را در اینستاگرام و کانال تلگرام دنبال نمایید و همچنین با ارسال نظرات و انتقادات خود به ما در ادامه ی راه کمک کنید .

به کانال تلگرام ما بپیوندید

شما میتوانید با عضویت در کانال تلگرام ما از آخرین اخبار، آموزش ها و تخفیف های فروشگاه باخبر باشید.

ورود به کانال تلگرام