طبق انتظارات و شایعاتی که تا کنون مطرح شده است اپل در سپتامبر 2019 نسل جدید خانواده گوشی های هوشمند آیفون یعنی آیفون XI و آیفون XL Max را در کنار آیفون XR 2 معرفی خواهد کرد. دیوایس هایی که هر یک مشخصات برجسته ای داشته و تا به حال نیز شایعات کمی درباره آنها فاش نشده است.

به تازگی تصویر رندر شده ای از آیفون XI Max بزرگترین گوشی هوشمند نسل جدید اپل منتشر شده است. در تصاویر این آیفون دارای ناچ در بالای صفحه نمایش با چندین دوربین سلفی و حسگر در جلو مشخص می باشد.

دوربین مثلثی 3 گانه در پشت آیفون XI Max  پهن به نظر می رسد اما با برجستگی مربعی نیز به چشم می خورد. این طور که پیداست برای آیفون XI Max تغییرات ظاهری وجود دارد و مشخص نیست دو مدل دیگر چه شکلی به خود می گیرند.

این دوربین سه گانه از سه لنز با سنسور های  14مگاپیکسل ، 10 مگا پیکسل و 7 مگاپیکسل برخوردار است و می تواند با وضوح 4K تصویربرداری کند. همچنین با پردازنده A13 اپل باید انتظار عملکرد فوق العاده بیشتری نسبت به قبل داشت. دوربین جلو از نوع 11 مگاپیکسلی بوده و با قابلیت 3D face نیز همراست.

جزئیات کاملی وجود ندارد تا به آن پرداخت و انتظار داریم این تصاویر و جزئیات نسبتا حقیقی باشند.

 

آیفون XI Max

 

با ما باشید تا از جدیدترین اخبار پیرامون آیفون XI Max مطلع شوید .

 

لطفاً پرشین اپل را در اینستاگرام و کانال تلگرام دنبال نمایید و همچنین با ارسال نظرات و انتقادات خود به ما در ادامه ی راه کمک کنید .

به کانال تلگرام ما بپیوندید

شما میتوانید با عضویت در کانال تلگرام ما از آخرین اخبار، آموزش ها و تخفیف های فروشگاه باخبر باشید.

ورود به کانال تلگرام