شرکت اپل نخستین بار سال 2017 گوشی هوشمند آیفون 10 را با زبان طراحی کاملا جدید و متفاوت از نسل پیشین معرفی کرد. اسمارتفونی که در آن سال فروش تلفن هوشمند اپل را دوچندان کرد.

مدتی قبل فروش آیفون 10 با عرضه مدل های جدید XS ، XS Max و XR پایان یافت و حال اپل تصمیم گرفته نسخه ریفربیشد یا همان تعمیر شده را با قیمتی کمتر به فروش برساند.

به تازگی در انگلستان فروش آغاز شده و در ایالات متحده نیز پیشتر شروع شد. نسخه 64 گیگابایتی آیفون ایکس 769 دلار قیمت دارد و نسخه 256 گیگابایتی نیز 899 دلار می باشد. 

آیفون ایکس قبلاً با قیمت 999 دلار در نسخه 64 گیگابایت و 1149 دلار در نسخه 256 گیگابایت به فروش می رسید.

اپل نخستین باری است که نسخه ریفربیشد آیفون 10 را به فروش می رساند و پیشتر آیفون 8 و چندی دیگر نیز با چنین نسخه ای به فروش رسیدند. حال باید منتظر ماند تا مشخص شود آیا استقبال خوبی از نسخه تعمیر شده و غیر نو آیفون 10 اپل صورت می گیرد یا خیر.

جزئیات بیشتری در کار نیست و باید منتظر ماند تا مشخص شود کوپرتینویی ها چه برنامه ای برای دیگر مدل های آیفون دارند و آیا آنها را در نسخه ریفربیشد به فروش می رسانند یا خیر.

با ما باشید تا از جدیدترین اخبار پیرامون آیفون 10 مطلع شوید .

 

لطفاً پرشین اپل را در اینستاگرام و کانال تلگرام دنبال نمایید و همچنین با ارسال نظرات و انتقادات خود به ما در ادامه ی راه کمک کنید .


 

iPhone X

بررسی

به کانال تلگرام ما بپیوندید

شما میتوانید با عضویت در کانال تلگرام ما از آخرین اخبار، آموزش ها و تخفیف های فروشگاه باخبر باشید.

ورود به کانال تلگرام