اپل اولین اسپیکرهوشمند خود را با نام هوم پاد در سال 2017 معرفی کرد. این اسپیکر در میانه سال 2017 رونمایی شد و عرضه آن در مدت زمان طولانی انجام گرفت.

در نهایت اوایل 2018 عرضه این اسپیکر هوشمند آغاز شد و استقبال مطلوبی نیز صورت گرفت. هوم پاد اسپیکر هوشمند استوانه ای کوچک است که با اتکا به سیری می تواند از هوش مصنوعی بالایی برخوردار باشد.

در بازار اسپیکرهای هوشمند متعددی وجود دارند که از جمله باید به آمازون اکو دات، گوگل هوم و چندی دیگر اشاره داشت. به گزارش CIRP، در حال حاضر سهم هوم پاد اپل در بازار اسپیکرهای هوشمند ایالات متحده به 6 درصد رسیده است. به گفته Josh Lowitz مدیرعامل CIRP، دو شرکت آمازون و گوگل از تعداد بیشتر و متنوع تری اسپیکر هوشمند برخوردار هستند و همین تنوع موجب شد تا نظر طرفداران اسپیکرهای هوشمند را به خود جلب کنند.

اپل نیز با اسپیکر هوشمند هوم پاد سعی داشته نقش موثری در این بازار بزرگ ایفا نماید. با قیمت 350 دلاری این اسپیکر اپل در مقایسه با قیمت اقتصادی محصولات گوگل و آمازون فروش کمتر از انتظار بدیهی است

اپل در تلاش است تا تعداد بیشتری اسپیکر را در سبد محصولات خود قرار دهد و تنها به هوم پاد اکتفا نکند. این اسپیکر هوشمند بزودی نسل جدید آن با ویژگی های بیشتر و طراحی بروزرسانی شده، معرفی می شود و مشخص نیست این تاریخ چه زمانی خواهد بود.

با ما باشید تا از جدیدترین اخبار پیرامون هوم پاد مطلع شوید .

 

هوم پاد

 

لطفاً پرشین اپل را در اینستاگرام و کانال تلگرام دنبال نمایید و همچنین با ارسال نظرات و انتقادات خود به ما در ادامه ی راه کمک کنید .

به کانال تلگرام ما بپیوندید

شما میتوانید با عضویت در کانال تلگرام ما از آخرین اخبار، آموزش ها و تخفیف های فروشگاه باخبر باشید.

ورود به کانال تلگرام