برنامه پادکست اپل را می توان یک برنامه سرگرم کننده دانست که به نظر می رسد اپل با انتشار سیستم عامل iOS 12.2 می خواهد ویژگی جدیدی به آن بیافزاید.

با iOS 12.2 کاربران شاهد یک گزینه جدید در منو اپل پادکست هستند که به عنوان  Mark as Played شناخته می شود. این ویژگی در هیچ برنامه دیگری به جز پادکست اپل قرار ندارد. بنابراین نباید انتظار داشته باشید که اپل آن را در سایر ابزارهای خود به کار گیرد.

این ویژگی از سیستم عامل iOS 11 حذف شد و به افراد اجازه می دهد تا در حین پادکست به پخش موسیقی هم بپردازند. حال با iOS 12.2 باری دیگر افراد قادرند به قابلیت Mark as Played  در پادکست اپل دست پیدا کنند و این برنامه به سرگرمی بیشتری برای آنها تبدیل خواهد شد.

با فشردن روی گزینه های بیشتر قابلیت های متنوعی در اختیار کاربران پادکست قرار می گیرد تا تجربه کاربری خوبی به آنها ارائه شود. این طور که پیداست اپل با سیستم عامل جدید خود برخی قابلیت ها را به دستگاه های هوشمند می افزاید و می تواند شاهد اکوسیستمی کاربردی تر از قبل بود.

 

اپل پادکست

 

با ما باشید تا از جدیدترین اخبار پیرامون اپل پادکست مطلع شوید .

 

لطفاً پرشین اپل را در اینستاگرام و کانال تلگرام دنبال نمایید و همچنین با ارسال نظرات و انتقادات خود به ما در ادامه ی راه کمک کنید .

به کانال تلگرام ما بپیوندید

شما میتوانید با عضویت در کانال تلگرام ما از آخرین اخبار، آموزش ها و تخفیف های فروشگاه باخبر باشید.

ورود به کانال تلگرام