شرکت اپل به تازگی اعلام کرد که باگ اخیر فیس تایم که موجب می شد طرف مقابل صدای طرف دیگر را به صورت مخفی بشنود، با سیستم عامل iOS 12.1.4 برطرف می شود. این قابلیت برای دیگر سیستم عامل ها غیرفعال شده و با نسخه جدید سیستم عامل iOS 12 این مسئله برطرف می شود.

اپل این مشکل را برطرف کرده و به گزارش MacRumors از مسئله به وجود آمده عذرخواهی نمود. اپل با انتشار آپدیت جدید سیستم عامل iOS اعلام کرده مشکل  FaceTime Group رفع می شود و کاربران نباید نگران مسئله به وجود آمده با باگ موردبحث باشند. 

مشکل  FaceTime Group به نوعی جاسوسی محسوب شده و موجب می شود تا افراد صدای طرف مقابل را بدون اجازه در لایو گوش دهند. Grant Thompson دبیرستان Catalina Foothills و Daven Morris از Arlington مسئله به وجود آمده فیس تایم را کشف کرده و رسانه ای کردند. 

اپل می گوید برای کشف این مشکل توسط Thompson جریمه شده و بورس تحصیلی رایگان نیز به Grant Thompson ارائه خواهد شد. بروزرسان iOS 12.1.4 برای دریافت دردسترس است و افراد می توانند با مراجعه به بخش بروزرسانی سیستم عامل دستگاه اپلی خود آن را دریافت کنند.

 

فیس تایم

 

با ما باشید تا از جدیدترین اخبار پیرامون فیس تایم مطلع شوید .

 

لطفاً پرشین اپل را در اینستاگرام و کانال تلگرام دنبال نمایید و همچنین با ارسال نظرات و انتقادات خود به ما در ادامه ی راه کمک کنید .

به کانال تلگرام ما بپیوندید

شما میتوانید با عضویت در کانال تلگرام ما از آخرین اخبار، آموزش ها و تخفیف های فروشگاه باخبر باشید.

ورود به کانال تلگرام