شرکت اپل نخستین بار در سال 2016 بود که هدفون بی سیم ایرپاد را معرفی کرد. در این بین گفته می شود، تاکنون شایعات زیادی پیرامون نسل جدید هندزفری بلوتوث اپل یعنی ایرپاد 2 (AirPods 2) منتشر شده است.

براساس گزارش ها نسل جدید ایرپاد به بلوتوث 5.0 LE مجهز است و حتی اخیرا جزئیاتی پیرامون آن منتشر شده است. به گفته یک منبع نزدیک اپل، ایرپاد 2 (AirPods 2) در طراحی تقریبا مشابه نسخه پیشین است و نباید انتظار طراحی کاملا جدید داشت البته گفته می شود رنگ مشکی هم در کنار رنگ سفید عرضه خواهد شد گذشته از آن این هدفون دارای پوشش بهتری بوده و ارگونومی خوبی رقم می زند. برخی معتقدند نسخه های پریمیومی آیفون های 2019 چنین ویژگی دارند. قیمت گذاری نسل جدید چیزی بین 150 تا 200 دلار خواهد بود.

البته در بخش فناوری با سنسور ضربان قلب همراه است و عمر باتری بیشتری خواهد داشت که به لطف سخت افزار بروزرسانی شده ممکن می شود همچنین ایرپاد جدید صدا و باس قوی تری نسبت به ایرپاد 1 خواهد داشت.

در سوی دیگر گزارش می گوید ایرپاور نیز بهار آینده همراه با ایرپاد 2 (AirPods 2) عرضه می شود. پد شارژ بی سیم اپل قرار بود در سال گذشته عرض شود اما مشکلات تولید این عرضه را با تاخیر مواجه کرد. گذشته از آن این پد شارژ نخستین بار در کنار آیفون 10 سپتامبر 2017 رونمایی شد.

 

ایرپاد 2

 

با ما باشید تا از جدیدترین اخبار پیرامون ایرپاد 2 و ایرپاور مطلع شوید .

 

لطفاً پرشین اپل را در اینستاگرام و کانال تلگرام دنبال نمایید و همچنین با ارسال نظرات و انتقادات خود به ما در ادامه ی راه کمک کنید .

به کانال تلگرام ما بپیوندید

شما میتوانید با عضویت در کانال تلگرام ما از آخرین اخبار، آموزش ها و تخفیف های فروشگاه باخبر باشید.

ورود به کانال تلگرام