شرکت اپل به تازگی استارتاپ سانفرانسیسکویی فعال در زمینه هوش مصنوعی PullString را خریداری کرده است. این استارتاپ با هدف کار روی برنامه های صوتی مبتنی بر هوش مصنوعی تصاحب شده تا با کمک دستیارهای هوشمند صوتی چون الکسا یا گوگل اسیستنت بتوان این نوع برنامه ها را به کار گرفت.

Pullstring در سال 2011 توسط کارکنان سابق شرکت انیمیشن سازی Pixar تاسیس شد و عملکرد مثبت آنها اپل را بر آن داشت تا این استارتاپ نوپا را خریداری کند. تاکنون این استارتاپ فعالیت های تجاری نداشته و برای اسباب بازیها با کمک هوش مصنوعی سیستم صوتی ایجاد می کردند. از جمله این اسباب بازی ها باید به عروسک های محبوب باربی اشاره کرد

مشخص نیست هزینه خرید این استارتاپ چقدر است اما گزارش به رقم 100 میلیون دلاری اشاره می کند. تا به حال 44 میلیون دلار جهت سرمایه گذاری روی این استارتاپ جمع آوری شده و خرید اپل می تواند کمک بزرگی باشد

شرکت Pullstring علاوه بر اسباب بازی ها روی برنامه های کاربردی مبتنی بر پلتفرم الکسا و گوگل اسیستنت فعالیت داشته است. به هر حال اپل با خرید این استارتاپ می تواند موفقیت های بیشتری در زمینه برنامه های صدا محور مبتنی بر هوش مصنوعی داشته باشد.

با ما باشید تا از جدیدترین اخبار پیرامون Pullstring   مطلع شوید .

 

لطفاً پرشین اپل را در اینستاگرام و کانال تلگرام دنبال نمایید و همچنین با ارسال نظرات و انتقادات خود به ما در ادامه ی راه کمک کنید .

به کانال تلگرام ما بپیوندید

شما میتوانید با عضویت در کانال تلگرام ما از آخرین اخبار، آموزش ها و تخفیف های فروشگاه باخبر باشید.

ورود به کانال تلگرام