شرکت اپل همانند دیگر برندهای مطرح صنعت فناوری، هر سال کنفرانس توسعه دهندگانی برگزار کرده که در آنها علاوه بر معرفی محصولات نرم افزاری، برخی محصولات سخت افزاری چون اسپیکر هوشمند، تبلت یا تلفن هوشمند نیز معرفی می شود. کنفرانس WWDC 2019 اپل در ماه ژوئن برگزار خواهد شد. 

براساس آخرین گزارش ها، این کنفرانس بین 3 تا 7 ژوئن برگزار می شود  و مکان برگزاری آن سالن McEnery شهر سن خوزه ایالات متحده است. در سال 2018 این رویداد از 4 تا 8 ژوئن برگزار شد و سال 2017 نیز از 5 تا 9 ژوئن برپا شد. با این حساب تاکنون تنها ماه ژوئن این رویداد برگزار می شود و حال شاهد تغییرات تاریخی هستیم.

به گزارش وب سایت MacRumors، این کنفرانس سالانه در سالن McEnery شهر سن خوزه ایالات متحده برگزار می شود و برای سال 2019 نیز چنین برنامه ای در کار است. حال باید منتظر ماند تا مشخص شود در کنفرانس WWDC 2019 اپل چه محصولات نرم افزاری و یا سخت افزاری معرفی خواهد که از جمله باید به سیستم عامل جدید iOS 13، macOS جدید ، watchOS و tvOS جدید اشاره کرد.

جزئیات کافی وجود ندارد و تنها باید منتظر کسب اطلاعاتی بیشتر ماند.

 

با ما باشید تا از جدیدترین اخبار پیرامون کنفرانس WWDC 2019 مطلع شوید .

 

کنفرانس WWDC 2019

 

لطفاً پرشین اپل را در اینستاگرام و کانال تلگرام دنبال نمایید و همچنین با ارسال نظرات و انتقادات خود به ما در ادامه ی راه کمک کنید .

به کانال تلگرام ما بپیوندید

شما میتوانید با عضویت در کانال تلگرام ما از آخرین اخبار، آموزش ها و تخفیف های فروشگاه باخبر باشید.

ورود به کانال تلگرام