تا به حال شایعات و گزارش های مختلفی پیرامون نسل جدید گوشی های هوشمند اپل یعنی آیفون 2019 منتشر شده است. اسمارتفون هایی که با ویژگی های برجسته همراه هستند و باید انتظارات بسیاری داشت.

پیشتر مینگ چی کو تحلیلگر KGI بیان داشت که آیفون های جدید به جای پورت USB-C از کانکتور لایتینگ بهره می برند. گذشته از آن جانشین آیفون XS Max به صفحه نمایش 6.5 اینچی، جانشین آیفون XR به نمایشگر 6.1 اینچی و جانشین آیفون XS به صفحه نمایش 5.8 اینچی مجهز است.

همچنین قرار است برخی ویژگی های سامسونگ و هوآوی نیز در این آیفون ها به کار گرفته شود. برای مثال قرار است قابلیت شارژ بی سیم معکوس در نسخه  XS Max تعبیه شود که می توان به وسیله آن ایرپادز را با قرار دادن روی بدنه آیفون به صورت بی سیم شارژ کرد. کو معتقد است آیفون 2019 در بحث ناوبری بهبود عملکردی دارد و پنل عقب شیشه ای آنها نیز به شیشه مات تبدیل خواهد شد.

گذشته از این موارد،  آیفون 2019 به دوربین سه بعدی در پشت تجهیز می شود و فیس آیدی بهبود یافته ای نیز برای آنها در نظر گرفته خواهد شد. همچنین کو می گوید اندازه ناچ در آیفون های جدید همانند قبل خواهد بود و تغییری نخواهد کرد.

تاکنون نام های مختلفی برای آیفون 2019 ذکر شده است از جمله آیفون 11 ، آیفون 11 مکس و آیفون Xl ، حال باید منتظر ماند و دید در نهایت آیفون های جدید با چه نام و مشخصاتی معرفی می شوند.

 

با ما باشید تا از جدیدترین اخبار پیرامون آیفون 2019 مطلع شوید .

 

لطفاً پرشین اپل را در اینستاگرام و کانال تلگرام دنبال نمایید و همچنین با ارسال نظرات و انتقادات خود به ما در ادامه ی راه کمک کنید .

به کانال تلگرام ما بپیوندید

شما میتوانید با عضویت در کانال تلگرام ما از آخرین اخبار، آموزش ها و تخفیف های فروشگاه باخبر باشید.

ورود به کانال تلگرام