این طور پیداست شرکت اپل برای سال 2019 محصولات جدید و متعددی را در نظر گرفته است. براساس آخرین یادداشت مینگ چی کو، تحلیلگر محصولات اپل، کوپرتینویی ها سال جاری از نمایشگر 31.6 اینچی 6K رونمایی می کنند.

اگرچه این نمایشگر می تواند قابل توجه باشد، سال 2017 فیل شیلر یکی از مدیران ارشد اپل به آن اشاره کرد. سال 2017 فیل شیلر بیان داشت که اپل به دنبال ارائه محصولاتی حرفه ای برای مشتریان خاص خود است.

از این رو مک پرو ماژولار و یک نمایشگر حرفه ای و پروضوح می توانند دیوایس هایی باشند که موردتوجه طرفداران و مشتریان قرار می گیرند. البته شیلر در آن سال افزوده بود که قرار نیست طی سال 2017 یا سال بعد چنین دستگاه هایی معرفی شوند.

حال با گذشت دو سال از آن گفته فیل شیلر، انتظار داریم سال 2019 همان سالی باشد که اپل انتظارش را می کشید. احتمالا در 25 مارس چندی از این دستگاه ها معرفی شوند یا آن که برخی دیگر را در WWDC 2019 مشاهده کنیم.

فعلاً مشخصات سخت افزاری ریز و دقیقی از نمایشگر 31.6 اینچی 6K  منتشر نشده است و به هر حال جهت کسب اطلاعات دقیق باید منتظر ماند و نمی توان به شایعات بی اساس اشاره کرد.

با ما باشید تا از جدیدترین اخبار پیرامون نمایشگر 31.6 اینچی 6K مطلع شوید .

 

نمایشگر 31.6 اینچی 6K

 

لطفاً پرشین اپل را در اینستاگرام و کانال تلگرام دنبال نمایید و همچنین با ارسال نظرات و انتقادات خود به ما در ادامه ی راه کمک کنید .

به کانال تلگرام ما بپیوندید

شما میتوانید با عضویت در کانال تلگرام ما از آخرین اخبار، آموزش ها و تخفیف های فروشگاه باخبر باشید.

ورود به کانال تلگرام