مینگ چی کو یکی از تحلیلگران برجسته موسسه تحقیقاتی KGI به تازگی پیش بینی های خود را پیرامون محصولات سال 2019 اپل آشکار کرد. کو معتقد است اپل برای سال 2019 آیپد های جدیدی معرفی می کند. کو معتقد است اپل قصد دارد آیپد 10.2 اینچ را جایگزین آیپد 9.7 اینچ کند.

کو می گوید اپل دو مدل آیپد پرو جدید در کنار  آیپد 10.2 اینچ و آیپد مینی 5 در اواخر سال جاری معرفی خواهد کرد. به نظر می رسد تمامی این مدل ها در بخش سخت افزاری دیوایس های ارتقا یافته هستند و مشخصه های قابل توجهی نیز برای آنها در نظر گرفته می شود.

پیشتر بلومبرگ گزارش داد اپل در بهار امسال آیپد 10 اینچی ارزان قیمتی عرضه می کند که به پردازنده سریعتری مجهز است. پیشتر EEC بیش از 5 مدل تبلت جدید اپل را به ثبت رسانده و پیش بینی می شود همگی برای سال 2019 باشند.

گذشته از آن آیپدهای جدید در بتا iOS 12.2 رویت شدند. همانطور که می دانید اپل 25 مارس امسال در نظر دارد رویدادی برگزار کند و در آن به معرفی محصولات جدیدی چون آیپد، سرویس استریم و چندی دیگر می پردازد. باید تا این تاریخ منتظر بمانیم و ببینیم آیا اپل برای اولین بار از آیپد 10.2 اینچ رونمایی می کند یا نه .

 

با ما باشید تا از جدیدترین اخبار پیرامون آیپد 10.2 اینچ مطلع شوید .

 

آیپد 10.2 اینچ

 

لطفاً پرشین اپل را در اینستاگرام و کانال تلگرام دنبال نمایید و همچنین با ارسال نظرات و انتقادات خود به ما در ادامه ی راه کمک کنید .

به کانال تلگرام ما بپیوندید

شما میتوانید با عضویت در کانال تلگرام ما از آخرین اخبار، آموزش ها و تخفیف های فروشگاه باخبر باشید.

ورود به کانال تلگرام