اپل در مراسم 25 سپتامبر 2019 موسوم به Show Time در سالن استیو جابز از چهار سرویس جدید رونمایی کرد. یکی از این سرویس ها Apple Card می باشد ، اپل کارت در واقع یک کارت اعتباری مجازی می باشد که امکانات بسیاری را به کاربران عرضه می کند. از جمله آمارهای مختلف خریدها بر اساس نوع کالا ، محل خرید و قیمت را در قالب نمودارهای مختلف نمایش می دهد. در واقع فهرست کاملی از تراکنش‌ها و دسته‌بندی‌های منظم‌تر و کاربرپسندتر هزینه‌ها ارائه می شود.

همچنین اپل اعلام کرده که سرویس اپل کارت از نقشه اپل و یادگیری ماشین برای نمایش محل‌هایی که کاربران می‌توانند از این سرویس بهره ببرند، استفاده خواهد کرد.

در هر بار خرید با استفاده از این سرویس، ۲ درصد از هزینه‌ی خرید به‌صورت پول نقد به‌نام Daily Cash به‌ حساب کارت اعتباری اپل کاربر بازمی‌گردد. به‌علاوه، خریدهایی که از فروشگاه‌های فیزیکی و اپلیکیشن‌های اختصاصی اپل با استفاده از اپل‌کارت انجام شود، ۳ درصد جایزه یا همان بازگشت وجه نقد برای کاربر به‌همراه خواهد داشت.

 

Apple Card 1

 

سرویس مالی اپل کارت با همکاری با گلدمن ساکس، بانک بزرگ آمریکایی ایجاد شده است. اپل م یگوید ما در این سرویس رویکرد سالم تر و امن تر یدر پرداخت را ارائه می کنیم.

Apple Card با هدف تکمیل سرویس‌های کنونی اپل در پرداخت طراحی شده است. به‌علاوه، با اضافه‌شدن آن قابلیت به راهکارهای پرداختی مشتریان آیفون و دیگر دستگاه‌ها، کارت‌های اعتباری قدیمی که در اپلیکیشن Wallet بودند، به‌مرور جایگزین خواهند شد و همچنین با سرویس  Apple Pay نیز همگام می شود.

 

Apple Card 4

 

با ما باشید تا از جدیدترین اخبار پیرامون Apple Card مطلع شوید .

 

لطفاً پرشین اپل را در اینستاگرام و کانال تلگرام دنبال نمایید و همچنین با ارسال نظرات و انتقادات خود به ما در ادامه ی راه کمک کنید .

به کانال تلگرام ما بپیوندید

شما میتوانید با عضویت در کانال تلگرام ما از آخرین اخبار، آموزش ها و تخفیف های فروشگاه باخبر باشید.

ورود به کانال تلگرام