شرکت اپل در نظر دارد سال جاری علاوه بر آیپد های تازه معرفی شده، محصولات جدید دیگری هم معرفی کند. محصولاتی که شامل آیفون های نسل جدید و حتی اپل واچ سری 5 می شود. اما در گزارشی آمده است که اپل می خواهد بزودی آی مک 31.6 اینچی جدید معرفی کند.

آی مک 31.6 اینچی یک سیستم کامپیوتری AIO است که از نمایشگر مینی LED برخوردار می باشد. در حال حاضر تنها شاهد عرضه آی مک در دو سایز 21 و 27 اینچی هستیم و تاکنون مدل بزرگ 31.6 اینچی وارد بازار نشده است و احتمالاً با عرضه آیمک در این سایز تحول بزرگی در بازار ایجاد خواهد شد. 

به گزارش وب سایت Digitimes، اپل آی مک بزرگ خود را با صفحه نمایش 31.6 اینچی که از فناوری Mini LED برخوردار است در اواخر سال 2019 معرفی می کند. با این حساب در WWDC 2019 قرار نیست شاهد معرفی چنین محصولی باشیم.

در سال گذشته نیز اپل آیپدهای جدید را طی یک رویداد غیرمنتظره اواخر اکتبر معرفی کرد. بنابراین احتمال دارد آی مک جدید نیز در چنین رویداد غیرمنتظره همراه با چند محصول جدید دیگر معرفی شود. اپل می خواهد از فناوری Mini LED صفحه نمایش در محصولات دیگر از جمله مکبوک پرو پس از آی مک 31.6 اینچی بهره گیرد.

به لطف فناوری Mini LED وضوح نمایشگر بیشتر شده و روشنایی بالاتری را مشاهده می توان کرد. گذشته از آن پیش تر مینگ چی کو تحلیلگر KGI اظهار داشت که مک بوک پرو 17 اینچی تا سال 2021 از راه نمی رسد.

به هر حال جهت کسب جزئیات کافی باید منتظر ماند و نمی توان به جزئیات بی اساس اشاره کرد.

 

با ما باشید تا از جدیدترین اخبار پیرامون آی مک 31.6 اینچی مطلع شوید .

 

آی مک 31.6 اینچی

 

لطفاً پرشین اپل را در اینستاگرام و کانال تلگرام دنبال نمایید و همچنین با ارسال نظرات و انتقادات خود به ما در ادامه ی راه کمک کنید .

به کانال تلگرام ما بپیوندید

شما میتوانید با عضویت در کانال تلگرام ما از آخرین اخبار، آموزش ها و تخفیف های فروشگاه باخبر باشید.

ورود به کانال تلگرام