شرکت اپل همیشه فاز بتایی برای سیستم عامل های مختلف خود از iOS گرفته تا watchOS  منتشر می کند. به تازگی اپل نسخه دوم آزمایشی سیستم عامل آینده iOS 12.3 را برای توسعه دهندگان منتشر کرده که به رفع مشکلات نسخه پیشین و افزودن ویژگی های جدید می پردازد.

بتا دوم 10 روز پس از بتا نخست منتشر شده و در حال حاضر نیز تنها توسعه دهندگان به آن دسترسی دارند. از این رو باید منتظر ماند تا دیگر کاربران عمومی نیز به این سیستم عامل دسترسی پیدا کنند.

بتا دوم iOS 12.3 طیف گسترده ای از قابلیت های جدید را به آیفون و آیپد می افزاید. از جمله این قابلیت ها باید به اپ جدید Apple TV اشاره کرد. برنامه ای که پیش تر اپل به معرفی آن پرداخت. Apple TV app خود شامل مجموعه ای از برنامه ها می شود که افراد با دسترسی به اشتراک Apple TV+ می توانند به کانال های جدید در سیستم عامل iOS دسترسی پیدا کنند.

 

iOS 12.3

 

انتظار داریم نسخه نهایی iOS 12.3 را در اواخر آوریل شاهد باشیم و اپل به انتشار این بروزرسان جدید بپردازد. پس از آن نیز سپتامبر سال جاری iOS 13 منتشر می شود که از مجموعه ویژگی های بیشتر و کاملی برخوردار است.

جزئیات بیشتری در کار نیست تا به آن پرداخت و باید منتظر ماند مشخص شود اپل برای سیستم عامل iOS 12.3 چه ویژگی های دیگری در نظر گرفته است.

 

با ما باشید تا از جدیدترین اخبار پیرامون iOS 12.3 مطلع شوید .

 

لطفاً پرشین اپل را در اینستاگرام و کانال تلگرام دنبال نمایید و همچنین با ارسال نظرات و انتقادات خود به ما در ادامه ی راه کمک کنید .

به کانال تلگرام ما بپیوندید

شما میتوانید با عضویت در کانال تلگرام ما از آخرین اخبار، آموزش ها و تخفیف های فروشگاه باخبر باشید.

ورود به کانال تلگرام