شرکت اپل همچون سال های گذشته در نظر دارد بهترین آیفون ها را برای سال های آینده معرفی کند. از این رو سال 2019 نیز ما باید شاهد آیفون های جدید و احتمالاً با نام آیفون 11 باشیم. 

براساس گزارش های تازه انتشاریافته، جانشینان آیفون XS و آیفون XS Max از صفحه نمایش OLED برخوردار هستند و هر دو مدل از دوربین سه گانه اصلی بهره می برند. گفته می شود یکی از مدل ها دارای نمایشگر 6.1 اینچی اولد و دیگری دارای صفحه نمایش 6.5 اینچی اولد است. 

حال در شکل قرارگیری سه لنز دوربین ابهام وجود دارد و دو طرح متفاوت برای آنها تاکنون عرضه شده است. یکی طرح جدید مربعی که 3 عدد لنز در کنار فلش  به شکل مربع کنار هم قرار گرفته اند که البته این طرح ظاهراً خیلی مورد استقبال قرار نگرفته است. در طرح دیگر 3 لنز به صورت خطی در کنار هم قرار دارند و فلش بیرون از این مجموعه و در زیر و یا کنار آنها تعبیه شده است. باید منتظر بمانیم و ببینیم آیا اپل از یکی از این دو طرح در آیفون 11 استفاده می کند و یا هیچ کدام ؟!

 

آیفون 11

 

اپل همچنین می خواهد سخت افزار را نیز در آیفون های 2019 ارتقا دهد که شامل حافظه رم و پردازنده آیفون 11 می شود. گذشته از آن سیستم عامل iOS 13 نیز دیگر ویژگی این نسل از آیفون خواهد بود. 

ما انتظار داریم سپتامبر سال جاری آیفون 11 با ویژگی های بهتر معرفی شود و جزئیات تاکنون انتشاریافته احتمالا حقیقی هستند.

با ما باشید تا از جدیدترین اخبار پیرامون آیفون 11 مطلع شوید .

 

لطفاً پرشین اپل را در اینستاگرام و کانال تلگرام دنبال نمایید و همچنین با ارسال نظرات و انتقادات خود به ما در ادامه ی راه کمک کنید .

به کانال تلگرام ما بپیوندید

شما میتوانید با عضویت در کانال تلگرام ما از آخرین اخبار، آموزش ها و تخفیف های فروشگاه باخبر باشید.

ورود به کانال تلگرام