براساس گزارش های تازه انتشاریافته، شرکت اپل قصد دارد بزودی نسخه جدید macOS یعنی macOS 10.15 را با ویژگی هایی چون اپ های مستقل Music, Podcasts, Books و TV عرضه کند. این خبر توسط وب سایت 9to5Mac به نقل از Guilherme Rambo منتشر شد.

نسخه جدید سیستم عامل مک احتمالا شماره 10.15 است (macOS 10.15) و طراحی جدیدی را به کاربران اپل هدیه می کند. به نظر می رسد برنامه جدید Books یک نوار کناری مشابه News app دارد و باقی اپ‌ها نیز چنین خواهند بود

در نوار کناری منوهای مختلفی را برای مثال در قسمت اپ Books مشاهده خواهید کرد که شامل کتابخانه، فایل های PDF و چندی دیگر می شود. همانطور که پیشتر Troughton-Smith یکی از توسعه دهندگان افشا کرده، اپل در حال توسعه اپ مستقل برای نسخه بعدی macOS است تا کاربران بتوانند تجربه کاربری بهتری کسب کنند.

انتظار می رود در WWDC 2019 با معرفی macOS 10.15 جزئیات بیشتری در دسترس قرار گیرد و نمی توان به شایعات بی اساس اشاره کرد. منابع می گویند اپل هنوز اپ iTunes را به عنوان اپ غیرمستقل در macOS حفظ می کند.

با ما باشید تا از جدیدترین اخبار پیرامون macOS 10.15 مطلع شوید .

 

macOS 10.15

 

لطفاً پرشین اپل را در اینستاگرام و کانال تلگرام دنبال نمایید و همچنین با ارسال نظرات و انتقادات خود به ما در ادامه ی راه کمک کنید .

به کانال تلگرام ما بپیوندید

شما میتوانید با عضویت در کانال تلگرام ما از آخرین اخبار، آموزش ها و تخفیف های فروشگاه باخبر باشید.

ورود به کانال تلگرام