آیپد ایر 3

قدرت فقط برای آیپد Pro نیست

آیپد ایر 3 از بهترین فناوری ها برای تجربه کاربری بهتر بهره می برد. با پردازنده A12 Bionic و پردازنده عصبی از این تبلت می توان بهترین ها را انتظار داشت. صفحه نمایش 10.5 اینچی رتینا True Tone با پشتیبانی از قلم اپل و کیبورد هوشمند. با ضخامت 6.1 میلیمتری حمل این تبلت بسیار آسان است.

طراحی

هر آنچه لازم دارید، در کمتر از 1 پاند .

آیپد ایر 3 که به نمایشگر ۱۰.۵ اینچی رتینا مجهز شده است ، به راحتی قابل حمل و بسیار کارآمد برای انجام کارهای مختلف در هر جایی می باشد و با ضخامت باریک و وزن کم می تواند تجربه کاربری خوبی رقم زند. با قابلیت ارتباط بی سیم پیشرفته و عمر باتری 10 ساعته، آیپد ایر 2019 بی نظیر است.

در هر کجا متصل شوید

با وای فای که سرعت اتصال 866 مگابیت برثانیه ای دارد، و از Gigabit class LTE نیز پشتیبانی می کند، باید سرعت اتصال بی سیم بسیار سریع را انتظار داشت. شما می توانید به آسانی تمامی برنامه ها را روی این تبلت جدید تجربه کنید.

آیپد ایر 3 - طراحی

عملکرد

قدرت بالا برای انجام همه کار

پردازنده A12 Bionic اپل با موتور عصبی از قدرت پردازش بالایی برخوردار است و با کمک هوش مصنوعی می تواند عملکردی فراتر از انتظار داشته باشد. یادگیری ماشینی آن نیز برای واقعیت افزوده، انجام بازیهای سنگین و تدوین عکس بسیار قابل توجه است. افراد می توانند با این پردازنده به طراحی های سه بعدی بزرگ بپردازند، بدون آن که هیچ نقصی در عملکرد سخت افزاری مشاهده کنند.

 

 آیپد ایر 3 - عملکرد

 

 

قدرت گرافیکی فوق العاده

تراشه گرافیکی 4 هسته ای در کنار پردازنده قدرتمند A12 Bionic نیاز به یک دستگاه بازی قابل حمل را برطرف می سازد. همچنین بازیهای سنگین سه بعدی نیز با بهترین کیفیت و بدون هیچ لگ در آیپد ایر 3 اجرا می شوند.

صفحه نمایش رتینا

همه چیز را زیبا ببینید

صفحه نمایش 10.5 اینچی رتینا می تواند رنگ ها را با کیفیت و وضوح بالا نمایش دهد. تنوع رنگی بالا در کنار نمایش دقیق جزئیات، تجربه کاربری لذت بخش به وجود می آورد. آیپد ایر 3 به نمایشگر True Tone مجهز است که در روشنایی بالای صفحه نمایش نقش موثری ایفا می کند و یک گزینه ضد انعکاس نور است.

فناوری True Tone و روشنایی واقعی هر تصویر

با کمک فناوری True Tone می توان روشنایی واقعی را در روی صفحه نمایش مشاهده کرد. در صورتی که این نور کافی نباشد با کمک True Tone می توان به روشنایی بی نقص در تصویر دست یافت و کیفیت تصویر نیز از دست نخواهد رفت. شما با این فناوری تصاویر طبیعی و زیبایی را مشاهده خواهید کرد.

 

آیپد ایر 3 - صفحه نمایش

دوربین

دوربین عقب و جلو آیپد ایر 3 این اجازه را می دهد تا با وضوح FHD ضبط ویدئو داشته باشید. تماس گروهی با فیس تایم از یک سو و تجربه واقعیت افزوده با این پیکربندی دوربین بی نظیر است. اسکن اسناد ، امضای آنها و اشتراک آن با دیگران با آیپد ایر جدید تجربه متفاوتی به شما می دهد.

یادگیری، کار و پخش واقعیت افزوده

واقعیت افزوده با ترکیب اشیاء دیجیتال و اطلاعات دنیای واقعی یک تجربه جدید را خلق می کند. آیپد ایر 3 یک دیوایس کامل و بی نظیراست که با دوربین جلو و پشت ، پردازنده A12 Bionic با موتور عصبی ، صفحه نمایش با کیفیت و سنسورهای حرکتی آن می توان به ایجاد تصاویر واقعیت افزوده پرداخت.

آیپد ایر 3 - دوربین

قلم اپل

یادداشت کنید، نقاشی بکشید ، طراحی کنید یا امضا کنید

قلم اپل یکی از قلم های حرفه ای تبلت بوده که اپل آن را برای آیپدهای خود طراحی کرد. این قلم بسیار نرم و سبک است که افراد با آن می توانند به انجام کارهای مختلفی چون نقاشی، یادداشت، امضا و غیره بپردازند. دقت ، پاسخگویی سریع ، روان بودن از ویژگی های قلم اپل می باشد که برای اولین بار آیپد ایر از آن پشتیبانی می کند.

 

 

 

نوت برداری کنید و تصاویر مهم را ذخیره داشته باشید

یادداشت برداری کنید و ایده های مهم خود را روی آیپد رسم کنید. دیگر نیازی به استفاده از کاغذ نیست تا به رسم ایده های خود بپردازید و با آیپد ایر3 و قلم اپل این امر محقق می شود. شما همچنین می توانید علامت گذاری کرده یا تصاویر مهم را به سرعت ذخیره کنید.

 

 

کیبورد هوشمند

کیبورد کامل در کنار محافظ صفحه نمایش کامل

با کیبورد هوشمند استفاده از آیپد ایر 3 جذاب تر خواهد بود. زیرا تبلت شما را شبیه به لپ تاپ خواهد کرد و نوشتن را ساده می کند. شما می توانید با اتصال آیپد به داک صفحه کلید، آن را به سرعت با تبلت سینک کنید. صفحه کلید آیپد ایر بسیار نرم و سبک است که تجربه کاربری خوبی رقم می زند. همچنین کیبورد هوشمند به صورت کامل روی صفحه نمایش آیپد را می پوشاند و به عنوان یک محافظ عمل می کند.

iOS

طراحی شده برای استفاده بیشتر از آیپد

سیستم عامل iOS یکی از بهترین و پیشرفته ترین سیستم عامل های همراه است. در آیپد ایر3 نیز همانند دیگر آیپدها این سیستم عامل به کار گرفته شده تا کاربران بتوانند تجربه کاربری لذت بخشی کسب کنند. iOS ویژگی ها و قابلیت های متعددی دارد و مالتی تسکینگ آن بسیار سریع است که در مقایسه با دیگر سیستم عامل ها برتری بیشتری دارد. آیپد ایر 3 از سیستم عامل iOS 12 بهره می برد.

تمامی فایل های شما در یک مکان

با استفاده از اپلیکیشن Files شما می توانید از iCloud Drive بهره بگیرید و تمامی فایل های خود را در آن ذخیره کنید. بدون آن که نگران کمبود فضا یا سرقت اطلاعات باشید.

اپلیکیشن ها

با آیپد خود هر چه می خواهید بسازید

آیپد ایر جدید دارای برنامه های متنوع و پیش فرض اپل است که شامل Photos، Maps، Messages، Apple News، Mail و Safari می شود. شما همچنین می توانید به مجموعه برنامه های کاربردی Pages ، Numbers و Keynote نیز دست یابید یا آن که از برنامه های کاربردی دیگر برخوردار شوید. شما با GarageBand و iMovie محتوا خلاقانه می توانید ایجاد کنید.

وجود یک میلیون برنامه آیپد در اپ استور

اپل و توسعه دهندگان آن بیش از 1 میلیون برنامه برای آیپد توسعه دادند که هم اکنون با مراجعه به اپ استور می توانید از آنها برخوردار شوید. برنامه هایی که شامل اپ های کاربردی، آموزشی، سرگرمی و غیره می شود.

iCloud

بهترین مکان برای ذخیره سازی فایل ها و تصاویر

با فضای ابری iCloud اپل می توانید با اطمینان هر نوع فایل، تصویر، اسناد و برخی دیگر را ذخیره کنید. فضای این سرویس به قدری گسترده است که می توانید انبوهی از فایل‌ها را در آن ذخیره کرده بدون اینکه هیچ نقصی در آنها به وجود آید.

حریم خصوصی و امنیت

اطلاعات شما همیشه محفوظ است

مانند هر محصول اپل، آیپد ایر 3 نیز یک تبلت با امنیت بالاست و هیچ فردی نمی تواند بدون اجازه شما به آن ورود کند. به کارگیری قابلیت هایی نظیر تاچ آیدی اجازه نمی دهد جز شما فرد دیگری به تبلت ورود پیدا کند و یک قفل مجازی ایمن است.

 

آیپد ایر 3 - آیکلود

دسترسی

طراحی شده برای حرفه ای ها

فناوری زمانی قدرتمند است که همه بتوانند از آن استفاده کنند. به همین دلیل آیپد ایر دارای انبوهی از قابلیت های دسترسی بوده تا تجربه کاربری لذت بخشی داشته باشید. حتی افراد نابینا و معلول حرکتی نیز می توانند از آیپد ایر جدید همانند بسیاری دیگر از محصولات اپل بهره ببرند و با آن کار کنند. با VoiceOver بدون لمس صفحه از تبلت استفاده کنید و با Switch Control دسترسی بدون لمسی در آیپد ایر داشته باشید. تجربه حرفه ای تر از همیشه با آیپد ایر جدید.

 

ظرفیت و قیمت آیپد ایر 3

آیپد ایر 3 در دو ظرفیت 64 و 256 گیگابایت و سه رنگ نقره ای ، طلایی و خاکستری و در دو مدل سلولار و WiFi عرضه می شود . قیمت پایه آیپد ایر جدید 499 دلار می باشد. بیشترین قیمت آیپد ایر 3 مربوط به مدل سلولار با ظرفیت 256 گیگابایت می باشد که قیمت آن 779 دلار می باشد.

 

خرید آیپد ایر 3

شما میتوانید آیپد ایر 3 را از فروشگاه اینترنتی پرشین اپل همراه با بهترین قیمت و گارانتی در ایران خریداری کنید.

همین حالا خرید کنید