تا به حال شایعات مختلفی از آیفون 5G اپل منتشر شد. شایعاتی که خبر از عرضه این مدل در سال 2019 می دادند. اما حال مشخص شده که اپل قصد دارد تا سال 2020 اولین گوشی هوشمند مجهز به شبکه 5G را عرضه کند.

البته این محصول در سال 2020 معرفی شده و در سال 2021 راهی بازار می شود. بنابراین نباید انتظار عرضه و معرفی آن در یک زمان داشت. این روزها شرکت های مختلفی هستند که به معرفی گوشی هوشمند 5G می پردازند و از جمله باید به سامسونگ، هوآوی و چندی دیگر اشاره کرد.

گفته می شود اپل ممکن است مودم چند منظوره XMM 8160 5G را در آیفون نسل بعدی خود به کار گیرد تا بتواند اولین آیفون مجهز به مودم 5G را روانه بازار کند. با رقابت جدی که بیشتر شرکت های تولیدکننده اسمارتفون 5G، وجود دارد، اپل درصدد است تا در اسرع وقت این محصول را معرفی و عرضه کند.
شایان ذکر است که مودم چند منظوره XMM 8160 5G توسط کوالکام توسعه می یابد، بنابراین باید کوالکام را گزینه اصلی تامین مودم 5G اپل به شمار آورد. جزئیات دقیقی در دست نیست و اخیرا شایعاتی منتشر شد که به تامین مودم توسط سامسونگ، اینتل و هوآوی اشاره می کند.

آیفون های 2019 نیز قرار است در سپتامبر سال جاری معرفی شوند. سه مدل آیفون که در مقایسه با نسل قبل دو مدل آنها از دوربین سه گانه بهره می برند و یک مدل اقتصادی با دوربین دوگانه نیز در راه خواهد بود.

آیفون 5G

با ما باشید تا از جدیدترین اخبار پیرامون آیفون 5G مطلع شوید .

 

لطفاً پرشین اپل را در اینستاگرام و کانال تلگرام دنبال نمایید و همچنین با ارسال نظرات و انتقادات خود به ما در ادامه ی راه کمک کنید .

به کانال تلگرام ما بپیوندید

شما میتوانید با عضویت در کانال تلگرام ما از آخرین اخبار، آموزش ها و تخفیف های فروشگاه باخبر باشید.

ورود به کانال تلگرام