آیپد مینی 5

تبلت کوچک قدرتمند

آیپد مینی 5 به خاطر داشتن اندازه مناسب و قابلیت های متعدد یک دستگاه محبوب است. اکنون دلایل بیشتری وجود دارد که آن را دوست بداریم. یکی از آنها پردازنده قدرتمند A12 بایونیک است و دیگری هم صفحه نمایش 7.9 اینچی رتینا با قابلیت True Tone. شما می توانید در این نمایشگر با کمک قلم اپل ایده های خود را روی صفحه نمایش رسم کنید. هنوز این تبلت همان آیپد مینی است اما با قابلیت های بهتر.

طراحی

جمع و جور، قابل حمل و کم حجم

جمع و جور، قابل حمل و کم حجمآیپد مینی 5 دارای طراحی باریک و وزن سبک است و همین امر آن را قابل حمل ساخته است. با ضخامت 6.1 میلیمتر و وزن 299 گرمی می توان آن را با یک دست نگه داشت و استفاده کرد. همچنین می توانید آن را همیشه به همراه داشته باشید.
در هر زمان می خواهید به شبکه اینترنت متصل شوید. با کمک وای فای و Gigabit LTE این اتصال به سرعت انجام می گیرد.
با عمر باتری 10 ساعته شما تنها با یک بار شارژ می توانید بیش از یک روز آیپد مینی 5 را به کار گیرید.

آیپد مینی 5_طراحی

عملکرد

قدرتی ورای ابعاد آن

پردازنده A12 بایونیک اپل که از موتور عصبی هم بهره می برد، قدرت بالایی به آیپد مینی 5 بخشیده است. از این رو می توان در نسل جدید آیپد مینی شاهد قدرت عملکرد بالا و هوشمندی فوق العاده ای بود. با کمک یادگیری ماشین تشخیص الگوها، یادگیری و برخی دیگر به سادگی ممکن می شود. با استفاده از پردازنده سریع آیپد مینی 5 به سادگی می تواند برنامه Adobe Photoshop CC ، واقعیت افزوده و یا بازی های حرفه ای با قدرت گرافیکی در سطح یک کنسول بازی را اجرا کرد .

 

 

 

 

صفحه نمایش رتینا

نمایشگری کوچک اما با پیکسل های زیاد

آیپد مینی 5 با صفحه نمایش 7.9 اینچی رتینا دارای 3 میلیون پیکسل است که برای ویرایش ویدئو و طراحی گزینه ایده آلی است. رنگ های گسترده، روشنایی بالا، پوشش ضد انعکاس و فناوری True tone که جزئیات دقیقی به شما ارائه می دهد. با تعادل رنگی کامل شما می توانید شاهد تصاویر طبیعی باشید. مهمترین ویژگی صفحه نمایش آیپد مینی جدید با رزولوشن 2048*1536 پشتیبانی از قلم اپل می باشد.

 

 

 

 

 

 

دوربین

قابلیت تصویربرداری HD و حالت AR

دوربین های عقب و جلو آیپد مینی 5 دارای قابلیت های متنوع در تصویربرداری هستند. با این دوربین ها می توانید به صورت سینمایی فیلم گرفته و تصاویر پویایی را مشاهده کنید. در بخش دوربین جلو قابلیت برقراری فیس تایم با دوستان محقق می شود، با دوربین عقب اسناد را اسکن کنید و موارد مهم را علامت گذاری نمایید. حتی با قابلیت AR (واقعیت افزوده) می توانید محیط خود را به دنیای واقعیت افزوده تبدیل کنید.
دوربین پشت آیپد مینی جدید 8 مگاپیکسل با قابلیت فیلمبرداری Full HD و دوربین جلو 7 مگاپیکسل می باشد.

قلم اپل

یادداشت کنید، نقاشی بکشید ، طراحی کنید یا امضا کنید

در آیپد مینی 5 کاربران می توانند اپل پنسل را تجربه کنند. قلم روان و بسیار نرم اپل که می توانید ایده های خود را روی صفحه نمایش پیاده کنید. همچنین یادداشت برداری و علامت گذاری با آن می تواند بسیار کاربردی باشد. با مهارت خود در نقاشی نقش های زیبایی رسم کنید. این اولین بار است که آیپد مینی از قلم اپل پشتیبانی می کند.

iOS

سیستم عاملی برای قابلیت های بیشتر در آیپد

سیستم عامل iOS در روی آیپد مینی 5 همان تجربه آیپدهای بزرگ را به دست می دهد. مالتی تسکینگ روان، برنامه های مورد علاقه در بخش داک، حرکات چند لمسی ساده، رها کردن فایل ها و غیره. شما می توانید تمامی فایل ها را در یک مکان ذخیره کرده و نگه داری کنید.

اپلیکیشن ها

بیش از یک میلیون اپ برای آیپد مینی 5

آیپد مینی 5 با مجموعه ای از بهترین برنامه های اپل همراست و این اپ ها شامل Photos, Maps, Messages, Apple News, Mail و Safari می شود. در فروشگاه اپ استور نیز بیش از یک میلیون برنامه برای آیپد مینی 5 موجود است. شما می توانید به هر برنامه دلخواه خود دسترسی پیدا کنید و از آنها بهره گیرید.

 

ipad mini 5_1

iCloud

بهترین مکان برای ذخیره سازی فایل ها و تصاویر

با فضای ابری iCloud اپل می توانید با اطمینان هر نوع فایل، تصویر، اسناد و برخی دیگر را ذخیره کنید. فضای این سرویس به قدری گسترده است که می توانید انبوهی از فایل‌ها را در آن ذخیره کرده بدون اینکه هیچ نقصی در آنها به وجود آید.

حریم خصوصی و امنیت

اطلاعات شما همیشه محفوظ است

مانند هر محصول اپل، آیپد مینی 5 نیز یک تبلت با امنیت بالاست و هیچ فردی نمی تواند بدون اجازه شما به آن ورود کند. به کارگیری قابلیت هایی نظیر تاچ آیدی اجازه نمی دهد جز شما فرد دیگری به تبلت ورود پیدا کند و یک قفل مجازی ایمن است.

 

آیپد مینی 5_آیکلود

دسترسی

طراحی شده برای حرفه ای ها

ما معتقدیم فناوری زمانی قدرتمند است که همه بتوانند از آن استفاده کنند. به همین دلیل آیپد مینی 5 دارای انبوهی از قابلیت های دسترسی بوده تا تجربه کاربری لذت بخشی داشته باشید. با VoiceOver بدون لمس صفحه از تبلت استفاده کنید و با Switch Control دسترسی بدون لمسی در آیپد مینی 5 داشته باشید. تجربه حرفه ای تر از همیشه با آیپد مینی 5.

 

ظرفیت و قیمت آیپد مینی 5

آیپد مینی 5 در دو ظرفیت 64 و 256 گیگابایت و سه رنگ نقره ای ، طلایی و خاکستری و در دو مدل سلولار و WiFi عرضه می شود . قیمت پایه آیپد مینی جدید 399 دلار می باشد. بیشترین قیمت آیپد مینی 5 مربوط به مدل سلولار با ظرفیت 256 گیگابایت می باشد که قیمت آن 679 دلار می باشد.

خرید آیپد مینی 5

شما میتوانید آیپد مینی 5 را از فروشگاه اینترنتی پرشین اپل همراه با بهترین قیمت و گارانتی در ایران خریداری کنید.

همین حالا خرید کنید