به نظر می رسد هر روز بر تعداد مشترکان سرویس موسیقی اپل افزوده می شود و بزودی باید شاهد پیشی گرفتن تعداد کاربران آن نسبت به اسپاتیفای باشیم. به گزارش Wall Street Journal در ماه گذشته، تعداد کاربران اپل موزیک 28 میلیون و تعداد کاربران اسپاتیفای 26 میلیون نفر اعلام شد.

دلیل اینکه اپل موزیک رشد بهتری نسبت به اسپاتیفای داشته از این روست که پیشرفت سریعتری داشته و نرخ رشد آن بین 2.6 تا 3درصد اعلام شد. این درحالیست که نرخ رشد اسپاتیفای تنها 1.5 تا 2 درصد است

البته اپل موزیک در خارج از ایالات متحده نیز رشد خوبی را بدست آورده و احتمالا ادامه دار است. نرخ رشد این سرویس در خارج ایالات متحده بین 2.4 تا 2.8 درصد اعلام شده که آمار مطلوبی در مقایسه با دیگر سرویس های موسیقی محسوب می شود.

در این میان اسپاتیفای حتی خارج از ایالات متحده نیز نرخ رشد کمتری دارد و بین 2 تا 2.3 درصد است. احتمالاً اگر رشد اپل موزیک همچنان ادامه داشته باشد، روزی فرا میرسد که اسپاتیفای فاصله بسیاری با اپل موزیک داشته باشد و در پشت سر آن قرار بگیرد

این روزها اپل تمرکز بالایی روی سرویس های مختلف گذاشته و حتی اخیرا سرویس هایی چون Apple News+، Apple TV+ و Apple Arcade را معرفی کرده است. این سرویس ها هر یک در بخش خاصی چون بازی، فیلم و سریال و اخبار قرار می گیرند. بنابراین کاربران دستگاه های اپل از سرویس های متعددی برخوردار خواهند شد.

 

با ما باشید تا از جدیدترین اخبار پیرامون اپل موزیک مطلع شوید .

 

اپل موزیک

 

لطفاً پرشین اپل را در اینستاگرام و کانال تلگرام دنبال نمایید و همچنین با ارسال نظرات و انتقادات خود به ما در ادامه ی راه کمک کنید .

به کانال تلگرام ما بپیوندید

شما میتوانید با عضویت در کانال تلگرام ما از آخرین اخبار، آموزش ها و تخفیف های فروشگاه باخبر باشید.

ورود به کانال تلگرام