طرفداران هدفون بی سیم جدید Powerbeats Pro اپل امیدوارند این دیوایس در رنگ های مختلفی عرضه شود. اما باید خبر ناامید کننده ای به طرفداران این هدفون داد. زیرا اپل هنگام عرضه ماه می Powerbeats Pro تنها می خواهد آن را در رنگ مشکی عرضه کند.

با این حساب خبری از رنگ های گوناگون هنگام عرضه هدفون موردبحث نیست. در اواخر ماه مارس اپل طی رویدادی از دو تبلت آیپد ایر 2019 و آیپد مینی 5 رونمایی کرد. در کنار آنها نیز ایرپادز 2019 و در نهایت Powerbeats Pro نیز رونمایی شد.

تمامی این محصولات توسط اپل در یک رویداد رونمایی شدند و برخی از آنها عرضه و برخی همچنان در شرف می باشند. در یادداشتی آماده است که Powerbeats Pro در اواخر می امسال تنها در رنگ مشکی به فروش می رسد. رنگ های دیگر نیز برنامه ریزی شده از تابستان سال جاری راهی بازار شوند. بنابراین این خبر چندان هم ناامید کننده نیست زیرا گزینه های رنگ دیگر Powerbeats Pro در راه هستند.

Powerbeats Proاین هدفون اگرچه در برند متفاوت از اپل به فعالیت می پردازد در سال ها قبل توسط این شرکت خریداری شود. در حال حاضر beats زیرمجموعه اپل تلقی شده و در چند سال گذشته اپل مدل های محدودی از این برند را معرفی و عرضه کرد. آخرین دیوایس نیز همین Powerbeats Pro است که باید آن را گزینه مناسب ورزشکاران به شمار آورد. این هدفون دقیقا مشابه ایرپادز است و به قابلیت ضدآب، پردازنده H1 اپل، عمرباتری بالا و چندی دیگر مجهز شد.

با ما باشید تا از جدیدترین اخبار پیرامون Powerbeats Pro مطلع شوید .

 

لطفاً پرشین اپل را در اینستاگرام و کانال تلگرام دنبال نمایید و همچنین با ارسال نظرات و انتقادات خود به ما در ادامه ی راه کمک کنید .

به کانال تلگرام ما بپیوندید

شما میتوانید با عضویت در کانال تلگرام ما از آخرین اخبار، آموزش ها و تخفیف های فروشگاه باخبر باشید.

ورود به کانال تلگرام