اپل سال 2018 سه مدل آیفون رونمایی کرد  که دو مدل پرچمدار و یک مدل اقتصادی بود. هر سه مدل از زبان طراحی واحدی بهره می بردند، با این تفاوت که آیفون XR از طراحی اسپرت برخوردار است و در 6 رنگ متنوع عرضه شد .

اگرچه آیفون XR اقتصادی محسوب می شود اما استقبال و محبوبیت بیشتری نسبت به دو مدل پرچمدار یعنی آیفون XS و آیفون XS Max پیدا کرد. حتی گفته شد این دیوایس یکی از محصولات پرفروش در میان آیفون های 2018 اپل به شمار می رود.

قیمت پایین در کنار طراحی جذاب، ویژگی هایی بوده که آیفون XR را به محصولی برجسته تبدیل کرده است. از این رو عجیب نیست که در بحث فروش نیز آن را مدلی برجسته و قابل توجه دانست. محبوبیت بسیار آیفون XR بیهوده نیست و از آنجایی که اپل طراحی جذاب و سخت افزاری نزدیک به سری آیفون XS در نظر گرفته، و با توجه به قیمت مناسب و کمتر از دو مدل XS  و XS Max  یک گزینه ایده آل تلقی می شود.

براساس آمار بدست آمده، آیفون XR محبوب ترین گوشی هوشمند سه ماهه دوم 2019 در آمریکا بوده که ناشی از مزایا مورد اشاره است. اپل سخت در تلاش بوده تا نسل جدید XR را با سخت افزار بروزرسانی شده و قیمتی در خور توجه عرضه کند. البته فروش دو مدل XS نیز بد نبوده و باید آن را گزینه مطلوب برای علاقمندان به آیفون محسوب کرد. با این تفاوت که قیمت XR به مراتب بودجه محورتر از نسخه های پرچمدار است.

با ما باشید تا از جدیدترین اخبار پیرامون آیفون XR مطلع شوید .

 

آیفون XR

iPhone XR

بررسی

به کانال تلگرام ما بپیوندید

شما میتوانید با عضویت در کانال تلگرام ما از آخرین اخبار، آموزش ها و تخفیف های فروشگاه باخبر باشید.

ورود به کانال تلگرام