اپل هر سال سپتامبر نسل جدید آیفون را معرفی می کند. چند سالیست این کمپانی سعی کرده ویژگی های برجسته در بحث طراحی و مشخصاتی به محصولاتش بیافزاید. حال پس از انتشار تصاویر رندر شده متعدد از آیفون 2019، باری دیگر تصویر رندر شده منتسب به آیفون XI به بیرون درز کرده است.

براساس جدیدترین تصاویر، آیفون XI به دوربین اصلی سه گانه در عقب مجهز می شود، این در حالی است که در نسل پیشین آیفون چنین چیزی را مشاهده نکردیم و اپل تنها به دوربین دوگانه بسنده کرده بود. آیفون XI  جانشین آیفون XS محسوب شده و در این بین دارای برخی المان های طراحی شبیه به XS است.

رندرهای افشا شده نشان می دهند اپل برآمدگی لنز بیشتری برای آیفون XI در نظر می گیرد و این کمی غیرمتعارف است. بدون شک چنین چیزی طرفداران را ناامید خواهد کرد و انتظار می رفت اپل برآمدگی را حذف کرده و لنزها را بدون برآمدگی تعبیه کند. تفاوت این طرح با کانسپت های قبلی در این است که در این کانسپت در قسمت برآمدگی که سه تا لنز تعبیه شده است جنس آن از جنس بدنه ایفون می باشد اما در کانسپت های برای کل قسمت برامدگی که لنزها در آن قرار دارند شیشه به کار رفته بود.

در کنار لنزهای سه گانه، فلاش LED هم تعبیه شده و به نوعی زبان طراحی بخش عقب سری آیفون را متحول کرده است. همچنین گفته می شود آیفون XR 2019 دوربین دوگانه خواهد داشت و اپل سعی کرده تنها دوربین دو مدل پرچمدار یعنی آیفون XI و آیفون XI Max  را ارتقا ببخشد. همچنین دوربین جلو نیز از 7 مگاپیکسل به وضوح 12 مگاپیکسلی ارتقا پیدا می کند و این گام بزرگی برای آیفون می باشد.

جزئیات دقیقی در کار نیست و باید تا رونمایی در تابستان 2019 منتظر ماند.

 

با ما باشید تا از جدیدترین اخبار پیرامون آیفون XI مطلع شوید .

 

آیفون XI

 

لطفاً پرشین اپل را در اینستاگرام و کانال تلگرام دنبال نمایید و همچنین با ارسال نظرات و انتقادات خود به ما در ادامه ی راه کمک کنید .

به کانال تلگرام ما بپیوندید

شما میتوانید با عضویت در کانال تلگرام ما از آخرین اخبار، آموزش ها و تخفیف های فروشگاه باخبر باشید.

ورود به کانال تلگرام