اپل سعی دارد هر سال نسخه جدیدی از سیستم عامل iOS  را در دسترس کاربران خود قرار دهد. در این بین برای سال 2019 باید در انتظار انتشار iOS 13 باشیم.

بدیهی است که کمپانی اپل هیچ‌وقت بیکار نمی‌نشیند و همیشه در حال توسعه و گسترش آیپد است تا روزی ادعایی که در گذشته داشت را به واقعیت تبدیل کند و کاری کند تا این دیوایس به یک گزینه ایده‌آل و حتی خیلی بهتر از لپ‌تاپ تبدیل شود. اکنون نیز اپل برای اینکه بتواند یک قدم آیپد را برای جایگزینی لپ‌تاپ نزدیکتر کند، قصد دارد تا در آینده قابلیت پشتیبانی از ماوس و ترک‌پد را به آن اضافه کند.

فدریکو ویتیچی، سردبیر مک‌استوریز در پادکستی که از خود منتشر کرده است، خبر اضافه‌شدن پشتیبانی از قابلیت ماوس و ترک‌پد به iOS 13 را اعلام کرده است. فدریکو در این پادکست اعلام نکرده است که دقیقا این خبر را از چه منبعی نقل می‌کند و ادعا کرده که از منابع خبری مختلف این خبر را شنیده است.

البته قبل از اینکه فدریکو چنین خبری را منتشر کند یک برنامه‌نویس ایرلندی نیز این ادعا را داشت بنابراین صحت‌داشتن این خبر به احتمال زیاد وجود دارد.

براساس گفته‌های فدریکو و برنامه‌نویس ایرلندی ماوس از طریق پورت USB نوع C به آیپد وصل خواهد شد و علاوه‌بر این از نمایشگر لمسی نیز پشتیبانی خواهد کرد. جزئیات بیشتری در کار نیست و باید منتظر ماند تا اپل بزودی این نسخه را منتشر کند.

با ما باشید تا از جدیدترین اخبار پیرامون iOS 13 مطلع شوید .

iOS 13

 

لطفاً پرشین اپل را در اینستاگرام و کانال تلگرام دنبال نمایید و همچنین با ارسال نظرات و انتقادات خود به ما در ادامه ی راه کمک کنید .

به کانال تلگرام ما بپیوندید

شما میتوانید با عضویت در کانال تلگرام ما از آخرین اخبار، آموزش ها و تخفیف های فروشگاه باخبر باشید.

ورود به کانال تلگرام