مشخصات آیفون های XI و XI MAX تا حدود زیادی قابل پیش بینی می باشد همچنین پیش بینی می شود اپل در کنار دو مدل پرچمدار خود آیفون XR2 را نیز عرضه کند که منابع چینی کلیه مشخصات این آیفون را تا قبل از عرضه به بازار، افشا کرده اند.

سایتی بنام مک اوتارا اعلام کرده که در آیفون XR2 یک دوربین دوگانه استفاده شده که سنسورهای معمولی داشته و قابلیت تله فوتو را نیز داراست و می توان بر روی عکس به اندازه دو برابر زوم کرد. البته در مدل های  XI و XI MAX این دو حسگر نیز وجود دارند و حسگرهای 12 مگاپیکسلی هستند.

در آیفون XR2، یک دوربین 12 مگاپیکسلی تعبیه شده که نسبت به دوربین 7 مگاپیکسلی فعلی آن قوی تر و حساس تر است.

دوربین گوشی های هوشمند XI و XI MAX مربعی شکل و سه گانه بوده ولی در آیفون XR2 این چنین ترتیبی وجود ندارد بخاطر این که سنسور سومی برای آن تعبیه نشده است.

شرکت های چینی اظهار کرده اند که در آیفون XR جدید ، کلید سایلنت گوشی از حالت افقی به عمودی تغیی خواهد کرد و یک باتری 3098 میلی آمپر در آن تعبیه شده و نمایشگر گوشی هم همچنان LCD، 1/6 اینچی خواهد بود.

حتی برخی منابع چینی چنین ادامه می دهند که شرکت اپل، شارژر 5 واتی فعلی خود را کنار گذاشته و در آیفون های جدید آداپتور شارژر سریع 18 واتی USB-C  را به کار برده و البته امکان دارد که این نوع شارژر به همراه گوشی آیفون XR2 عرضه نشود. قابلیت شارژ معکوس در گوشی های نسل جدید اپل، تکنولوژی جدیدی است که می توان گجت هایی مانند ایرپاد را به صورت وایرلس شارژ کرد.

اپل قصد دارد که در ماه سپتامبر (شهریورماه) سه گوشی خود XI, XI MAX و XR2 را رو نمایی کرده و به بازار عرضه کند، اپل قصد ندارد که قیمت این گوشی ها را افزایش دهد، و بنابراین می توان برآورد که قیمت این گوشی در حدود 749 دلار باشد.

البته نام های دیگری از جمله آیفون 11R و یا آیفون XI R نیز برای این مدل شایع شده است.

با ما باشید تا از جدیدترین اخبار پیرامون آیفون XR2 مطلع شوید .

 

آیفون XR2

لطفاً پرشین اپل را در اینستاگرام و کانال تلگرام دنبال نمایید و همچنین با ارسال نظرات و انتقادات خود به ما در ادامه ی راه کمک کنید .

به کانال تلگرام ما بپیوندید

شما میتوانید با عضویت در کانال تلگرام ما از آخرین اخبار، آموزش ها و تخفیف های فروشگاه باخبر باشید.

ورود به کانال تلگرام