اپل چهارمین نسخه بتای watchOS 5.2.1 را یک هفته پس از انتشار سومین نسخه آن، و یک ماه پس از انتشار آپدیت watchOS 5.2، در اختیار دولوپرها قرار داد. این نسخه از ایرپاد 2 پشتیبانی کرده و ویژگی ECG (پایش نوار قلب) را گسترش داده است.

پس از نصب پیکربندی­های مناسب از مرکز توسعه اپل، می­توانید با رفتن به بخش General  و سپس Software update در آیفون خود، نسخه جدید بتای watchOS را از بخش اپلیکیشن Apple Watch دانلود کنید.

جهت نصب این آپدیت جدید، بایستی باتری اپل واچ شما حداقل 50 درصد باشد. همچنین باید درحالت شارژ بوده و در محدوده آیفون باشد. هنوز کاملا مشخص نیست که چه ویژگی­هایی در نسخه جدید این سیستم عامل قرار داده شده است؛ اما انتظار می­رود که بجای تمرکز بر به روز رسانی ویژگی­های خیلی خاص، بر روی رفع برخی از عیوب نرم افزاری و بهبود عملکردهای موجود، تمرکز شده باشد.

در سه نسخه اولیه بتای watchOS 5.2.1 هیچ تغییراتی دیده نشد، از این رو مشخص نیست که آیا در این نسخه به عنوان نسخه چهارم بتا، تغییرات خاصی را شاهد خواهیم بود یا خیر.

به روزرسانی: به نظر می­رسد که نسخه بتای چهارم watchOS 5.2.1 ایراداتی دارد که مانع از نصب این سیستم عامل توسط کاربران می­گردد. افرادی که تلاش می­کنند آن را نصب کنند با این پیام مواجه می­­شوند که :” Not connected to Internet (عدم اتصال به اینترنت)”؛ از این رو بهتر است که تا زمان رفع این ایراد، نسخه چهارم بتا را نصب نکنیم.

به روزرسانی دوم: بسیاری از افراد موفق به نصب این آپدیت بوده، از این رو به نظر می­رسد که مشکل بیان شده در قسمت قبل، رفع شده است.

 

لطفاً پرشین اپل را در اینستاگرام و کانال تلگرام دنبال نمایید و همچنین با ارسال نظرات و انتقادات خود به ما در ادامه ی راه کمک کنید .

به کانال تلگرام ما بپیوندید

شما میتوانید با عضویت در کانال تلگرام ما از آخرین اخبار، آموزش ها و تخفیف های فروشگاه باخبر باشید.

ورود به کانال تلگرام