آیفون X در سال 2017 توسط اپل معرفی شد؛ گوشی هوشمندی با طراحی بی‌نظیر، امکانات فوق‌العاده و توان سخت‌افزاری بالا که هر کسی را مجذوب خود می‌کند.

بسیاری معتقدند که آیفون X  درواقع محصولی بازطراحی شده از آیفون‌های قدیمی اپل است که شکل ظاهری جذاب و متنوع‌تری نسبت به محصولات پیشین خود را به کاربران ارائه می‌دهد.

در کنار امکانات، طراحی و توان سخت افزاری این محصول که هر یک سر و صدای بسیاری به پا کرد، قیمت آیفون ایکس نیز شوکه‌کننده بود. این اولین بار بود که اپل آیفونی به بازار عرضه می‌کرد که مدل پایه آن از 1000 دلار شروع می‌شد.

اپل نشان داد که حاضر است بازار گوشی‌های هوشمند را به چالش بکشد. در حالی که بسیاری معتقد بودند قیمت بالای آیفون X مانع از فروش بالای آن خواهد شد، حال مشخص شده است که این گوشی هوشمند درواقع پرفروش‌ترین محصول بازار در سال 2018 بوده است.

طبق گزارش‌های منتشر شده آیفون 10 توانسته بود در سه‌ماهه اول سال 2018 تبدیل به پر‌فروش‌ترین گوشی هوشمند شود، اما گزارش‌های بعدی نشان داده که محصول پرچم‌دار اپل توانسته همچنان به موفقیت خود ادامه دهد. آیفون X  توانسته در طول سال 2018 فروش به‌مراتب بیشتری نسبت به رقبای اندرویدی خود داشته باشد.

با در نظر گرفتن گزارش‌های منتشر شده از میزان فروش هر گوشی هوشمند در طول سال 2018 به این نتیجه می‌توان رسید که آیفون‌های اپل سهم بسیاری از بازار را به خود اختصاص داده‌اند. به نحوی که آیفون 8 در جایگاه دوم پرفروش‌ترین گوشی هوشمند در سال گذشته میلادی قرار دارد و جایگاه سوم نیز به آیفون 8 پلاس تعلق گرفته است.

جالب است بدانید در میان ده گوشی هوشمند پرفروش سال 2018 می‌توان محصولاتی از شرکت‌هایی مانند شیائومی و سامسونگ را مشاهده کرد، اما بخش مهمی از این جدول متعلق به اپل بوده است. این در حالی است که جای خالی شرکت‌های بزرگی مانند هواوی حس می‌شود. هواوی توانسته جایگاه اپل را به‌عنوان دومین پرفروش‌ترین شرکت گوشی‌های هوشمند بگیرد، اما این میزان بر اساس فروش کل محصولات شرکت هواوی است. درواقع هواوی هنوز نتوانسته محصولی به بازار عرضه کند که اندازه گوشی‌های اپل فروش داشته باشد.

 

آیفون X

 

 

با ما باشید تا از جدیدترین اخبار پیرامون آیفون X مطلع شوید .

 

لطفاً پرشین اپل را در اینستاگرام و کانال تلگرام دنبال نمایید و همچنین با ارسال نظرات و انتقادات خود به ما در ادامه ی راه کمک کنید .

iPhone X

 

بررسی

به کانال تلگرام ما بپیوندید

شما میتوانید با عضویت در کانال تلگرام ما از آخرین اخبار، آموزش ها و تخفیف های فروشگاه باخبر باشید.

ورود به کانال تلگرام