اپل آیپد 2 را در حدود 8 سال پیش معرفی کرد، تبلتی که توانست فروش خوبی داشته باشد و طرفداران بسیاری در سراسر دنیا به دست آورد. اصولا اپل محصولات خود را پس از 7 سال از زمان عرضه به لیست منسوخ شده‌ها منتقل می‌کند. این یعنی دیگر از آن محصول ساخته نخواهد شد و تمام خدمات پس از فروش نیز لغو می‌شود.

گزارش‌های جدید حاکی از این است که سری تبلت‌های آیپد 2 به لیست محصولات منسوخ شده اپل پیوسته است. با این حساب دارندگان تبلت آیپد 2 یا دیگر مدل‌های آن از این پس قادر به استفاده از خدمات پس از فروش اپل نخواهند بود.

در حال حاضر آیپد 2 تنها در دو منطقه شامل محصولاتی می‌شود که دارندگان آن امکان استفاده از خدمات پس از فروش را دارند. این دو منطقه، کشور ترکیه و ایالت کالیفرنیا هستند که خدماتشان را تا سال 2021 در اختیار دارندگان آیپد 2 قرار می‌دهند.

در مارس سال 2021 دو منطقه ذکر شده نیز دیگر به آیپد 2 خدمات پس از فروش ارائه نمی‌کنند. آیپد 2 در مارس سال 2011 به بازار عرضه شد و سال 2014 نیز از چرخه تولید خارج گشت.

اصولا اپل محصولات خود را در سه دسته قرار می‌دهد. دسته اول محصولاتی هستند که تازه به بازار عرضه شده‌اند، دسته دوم به محصولاتی تعلق می‌گیرد که عرضه آنها به بازار بین 5 الی 7 سال باشد و محصولات دسته سوم که منسوخ شده هستند، محصولاتی محسوب می‌شوند که بیش از هست سال از عرضه آنها می‌گذرد.

در حال حاضر علاقه‌مندان می‌توانند به جای آیپد 2 محصولات مشابهی مانند آیپد مینی یا آیپد ایر را در لیست خرید خود قرار دهند. نسل جدید این دو محصول به تازگی معرفی شده و از تراشه A12 بیونیک اپل بهره می‌برند.

با ما باشید تا از جدیدترین اخبار پیرامون آیپد 2 مطلع شوید .

 

آیپد 2

 

لطفاً پرشین اپل را در اینستاگرام و کانال تلگرام دنبال نمایید و همچنین با ارسال نظرات و انتقادات خود به ما در ادامه ی راه کمک کنید .

به کانال تلگرام ما بپیوندید

شما میتوانید با عضویت در کانال تلگرام ما از آخرین اخبار، آموزش ها و تخفیف های فروشگاه باخبر باشید.

ورود به کانال تلگرام