اپل اعلام کرده که اپل استور جدیدش در سبک کتابخانه کارنگی را در واشنگتن رونمایی خواهد کرد. این فروشگاه در 21 اردیبهشت افتتاح می‌شود.

مسئولان اپل در رابطه با این فروشگاه گفته‌اند که الهام گرفته از تاریخ غنی کتابخانه‌های کارنگی است و هدف از ساخت آن نیز ایجاد فضایی آموزشی برای علاقه‌مندان به مطالعه محسوب می‌شود. درواقع این فروشگاه محلی است که افراد بتوانند ایده‌های خود را با یکدیگر به میان قرار داده، افکارشان را به میان گذاشته و از فضای خلاقانه آن برای پیشرفتشان استفاده کنند.

همانطور که گفته شد کتابخانه کارنگی اپل در واشنگتن واقع است و توسط شرکت Ackerman & Ross طراحی شده است. این فروشگاه به کارآفرینی به نام اندرو کارنگی تقدیم شده که در قرن نوزدهم می‌زیسته است.

این بنا قرار است میزبان فستیوال‌های مختلفی باشد که اولین فستیوال به نام داستان‌سازان از 28 اردیبهشت الی 8 تیر برگزار خواهد شد. طی این فستیوال از 40 خالق آثار مختلف دعوت می‌شود تا اطلاعات و تجربه خود را با شرکت‌کنندگان در میان بگذارند. در تیزر تبلیغاتی این فستیوال گفته شده است:

به نسل بعدی داستان‌سازان بپیوندید. در طی این فستیوال که توسط اشخاص مشهوری مانند نیگل بارگر، گلدلینک و.. میزبانی می‌شود، خواهید آموخت که چگونه احساساتتان را در خلق آثار مختلف از جمله عکاسی، موسیقی، فیلم و طراحی شکوفا کنید.

 

لطفاً پرشین اپل را در اینستاگرام و کانال تلگرام دنبال نمایید و همچنین با ارسال نظرات و انتقادات خود به ما در ادامه ی راه کمک کنید .

به کانال تلگرام ما بپیوندید

شما میتوانید با عضویت در کانال تلگرام ما از آخرین اخبار، آموزش ها و تخفیف های فروشگاه باخبر باشید.

ورود به کانال تلگرام