گزارش‌ها حاکی از این است که فروش ساعت‌های هوشمند در سه‌ماهه گذشته نسبت به همین بازه در سال گذشته با رشد 48 درصدی همراه بوده است. در این گزارش به این نکته نیز اشاره شده که 35.8 درصد از ساعت‌های فروخته شده اپل واچ بوده است .

ساتیجیت سینها، یکی از محققان این گزارش در موسسه CRA گفت:

با وجود اینکه تقاضا برای آیفون کاهش یافته، اما فروش اپل واچ نسبت به سال گذشته با 49 درصد افزایش همراه بوده است. اپل بر روی توسعه تکنولوژی‌های سلامتی مانند ECG و تشخیص زمین خوردن کاربر در اپل واچ سری 4 تمرکز کرده تا محصولی با امکانات بیشتری ارائه دهد. این شرکت هم‌اکنون از 20 کشور اجازه استفاده از تکنولوژی ECG در محصولات آینده‌اش را یافته که شامل کشورهایی نظیر ایتالیا، آلمان، فرانسه، اسپانیا و بریتانیا می‌شود.

سینها در ادامه گفت:

از تکنولوژی‌های به‌کار رفته در نسل بعدی اپل واچ می‌توان به سنسورهای دقیق سنجش ضربان قلب، GPS و سنسور گام‌شمار اشاره کرد. در کنار این موارد، اپل واچ سری 4 به سنسور NFC نیز مجهز است که برای پرداخت آسان استفاده می‌شود. کارایی ساعت‌های هوشمند و برخورداری از برخی ویژگی‌های تلفن همراه باعث شده تا کاربران بسیاری به خرید اپل واچ روی آوردند، اما عمر کم باتری هنوز به فروش ساعت‌های هوشمند ضربه می‌زند.

سوجونگ لیم، یکی از محققان ارشد در زمینه فروش محصولات دیجیتالی گفته است:

شرکت سامسونگ در زمینه فروش ساعت‌های هوشمند نسبت به سال گذشته با رشد 127 درصدی همراه بوده است و در حال حاضر نیز 11 درصد از ساعت‌های فروخته شده در سه‌ماهه اول سال 2019 به محصولات این شرکت تعلق دارد. علت موفقیت این شرکت را می‌توان عمر بالای باتری و طراحی ظاهری زیبای آن دانست. علاوه بر آن محصول جدید سامسونگ مجهز به ارتباطات سلولی LTE است که کاربران بسیاری را به خرید این محصول راقب کرده است.

با ما باشید تا از جدیدترین اخبار پیرامون اپل واچ مطلع شوید .

 

اپل واچ

 

لطفاً پرشین اپل را در اینستاگرام و کانال تلگرام دنبال نمایید و همچنین با ارسال نظرات و انتقادات خود به ما در ادامه ی راه کمک کنید .

به کانال تلگرام ما بپیوندید

شما میتوانید با عضویت در کانال تلگرام ما از آخرین اخبار، آموزش ها و تخفیف های فروشگاه باخبر باشید.

ورود به کانال تلگرام