فیسبوک اعلام کرده که مسنجر خود را به سیستم‌َعامل‌هایی از قبیل مک و ویندوز خواهد آورد. این مسنجر در حال حاضر مراحل آمایشی را پشت سر می‌گذارد و اواخر سال میلادی نیز به بازار عرضه خواهد شد.

این شرکت اعلام کرده است که مسنجر جدید فیسبوک از سرعت بالایی برخوردار بوده و نرم و روان کار خواهد کرد. امکاناتی از جمله تماشای ویدیو و فضای مشخص برای دریافت استوری‌ها نیز از ویژگی‌هایی است که مسنجر جدید فیسبوک در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

 

اپلیکیشنی با سرعت بالا و عملکردی روان

کاربران همیشه انتظار دارند که اپلیکیشن‌های پیام‌رسان از سرعت و اطمینان بالا بهره ببرند. به همین منظور شرکت فیسبوک پیام‌رسانی ساخته که معماری آن از ابتدا طراحی شده و هدف اصلی نیز سرعت و دقت بالا بوده است.

 

روشی برای تماشای دسته‌جمعی ویدیو

زمانی که نزدیک به دوستان یا اعضای خانواده نباشید، مسنجر فیسبوک به شما اجازه می‌دهد تا به‌صورت دسته‌جمعی به تماشای ویدیو بپردازید. شما می‌توانید از طریق این پیام‌رسان ویدیویی را به اشتراک قرار داده و دیگران را برای تماشای آن دعوت کنید. این ویدیو ممکن است یک کلیپ طنز یا برنامه مورد علاقه‌تان باشد.

 

مسنجر فیسبوک

پیام‌رسانی برای دسکتاپ کامپیوترتان

کاربران علاقه دارند در هر لحظه‌ای و از طریق هر دستگاهی به دوستانشان دسترسی داشته باشند. پیام‌رسان فیسبوک به کاربران اجازه می‌دهد از طریق سیستم‌عامل ویندوز یا مک به دوستانشان دسترسی داشته و محیطی بزرگ‌تر برای دسته‌بندی‌های مختلف به دست آورند. در این محیط می‌توانید دسته‌بندی‌های مختلفی برای کاربرانی درست کنید که با آنها ارتباط دارید و مدیریت راحت‌تری روی این دسته‌ها داشته باشید.

 

مسنجر فیسبوک

 

روش بهتری برای ارتباط با دوستانتان

در مسنجر جدید فیسبوک به کاربران آزادی عمل بیشتری داده می‌شود. شما می‌توانید لیستی از دوستان نزدیکتان بسازید تا دسترسی سریع‌تر به آنها داشته باشید. همچنین امکانی وجود دارد که محتوا را با توجه به بینندگان آن به اشتراک قرار دهید؛ به نحوی که برای مثال مشخص کنید چه کسانی آن محتوا را می‌توانند مشاهده کنند.

 

کمک به کسب و کارها برای برقراری ارتباط ساده‌تر با مشتریان

در مسنجر جدید فیسبوک به کسب و کارها نیز کمک می‌شود تا ارتباط راحت‌تری با مشتریان احتمالی خود برقرار کنند. در این مسنجر از کاربران نظرسنجی‌های مختلفی می‌شود و با توجه به نظرسنجی‌های مختلف، تبلیغاتی برای کاربران با توجه به نوع نیازهایشان به نمایش درخواهد آمد.

 

 

لطفاً پرشین اپل را در اینستاگرام و کانال تلگرام دنبال نمایید و همچنین با ارسال نظرات و انتقادات خود به ما در ادامه ی راه کمک کنید .

به کانال تلگرام ما بپیوندید

شما میتوانید با عضویت در کانال تلگرام ما از آخرین اخبار، آموزش ها و تخفیف های فروشگاه باخبر باشید.

ورود به کانال تلگرام