یک گروه انگلیسی بنام Which  ادعا کرده که اپل در مورد باتری آیفون XR مبالغه گویی کرده است و انجام چندین آزمایش در مورد باتری این گوشی نشان می دهد که گفته های اپل درست نیست.

عملکرد واقعی آیفون XR و میزان باتری این گوشی به هنگام مکالمه تفاوت هایی بسیار زیادی دارد.

این گروه این چنین آزمایشی را برای 9 گوشی متفاوت آیفون  10 آر تکرار کرده و همه گوشی ها در یک بازه شارژ 18 تا 51 درصد مشخص شده اند و ویژگی های اعلام شده اپل را برآورد نکرده اند. باتری آیفون XR یک مکالمه 16 ساعت و 32 دقیقه ای را تامین می کند در حالی که بنا به ادعای شرکت اپل،25 ساعت مکالمه را تامین خواهد کرد.

البته گوشی های آیفون به گونه برنامه ریزی و مهندسی شده اند که کامپایل سخت افزار و نرم افزار باعث افزایش عمر باتری می شود. سخنگوی شرکت اپل اعلام کرد که گروه Which نحوه آزمایشات خود را به شرکت اپل بیان نکرده ولی اپل همه جزئیات آزمایشات را در وب سایت برای همگان افشا کرده است. 

 آیفون XR

گروه Which اعلام کرده که باتری چند گوشی که اخیرا خریداری کرده اند، 100% شارژ می شود،‌ این گروه مدت زمان مکالمه را با مدت زمان شارژ باتری سنجیده اند.

بنابراین مشخص می شود که این گروه در مورد آیفون XR  اطلاعات ارزشمندتری را بدست آورده است. بعد از رونمایی از iPhone XR مشخص شد که باتری این گوشی بهتر عمل می کند و حتی منتقدان گوشی های اپل اعلام کرده اند که عملکرد باتری آن نسبت به XS و XS MAX بهتر بوده و می توان مدت زمان طولانی با آن صحبت کرد.

صفحه نمایش این گوشی ضد خش بوده و باتری گوشی 2942 میلی آمپر ساعت است و می توانید به مدت 25 ساعت مکالمه کنید، مدت زمان نواخت موسیقی تا 65 ساعت است، باتری قابلیت شارژ سریع را دارد و در مدت 30 دقیقه می تواند به اندازه 15% شارژ شود. حتی امکان شارژ بی سیم نیز برای این گوشی مدنظر گرفته شده است. قیمت آن 850 یورو برآورد شده است و قاب گوشی در رنگ های مشکی، قرمز، زرد، آبی ، سفید و مرجانی عرضه شده است. سیستم عامل iOS 12 روی آن نصب شده که می تواند به سیستم عامل 12.2 ارتقا داده شود. موارد امنیتی در این گوشی کاملا رعایت شده و شاید بتوان گفت که در هیچ گوشی مانند این موارد امنیتی رعایت نشده است. تنها با چهره نگاری و اسکن عنبیه چشم کاربر، قفل امنیتی باز خواهد شد که نشانگر امنیت بالای گوشی است. گلس گوشی بادوام بوده و ضد آب و ضد گرد و غبار است و در شش طرح زیبا و شگفت انگیز عرضه شده است.

با ما باشید تا از جدیدترین اخبار پیرامون آیفون XR مطلع شوید .

لطفاً پرشین اپل را در اینستاگرام و کانال تلگرام دنبال نمایید و همچنین با ارسال نظرات و انتقادات خود به ما در ادامه ی راه کمک کنید .

iPhone X

 

بررسی

به کانال تلگرام ما بپیوندید

شما میتوانید با عضویت در کانال تلگرام ما از آخرین اخبار، آموزش ها و تخفیف های فروشگاه باخبر باشید.

ورود به کانال تلگرام