کنفرانس توسعه دهندگان اپل در ماه آینده ی میلادی برگزار خواهد شد. مطمعناً اپل در این کنفرانس از نسل جدید سیستم عامل های خود یعنی macOS ، iOS ، tvOS و watchOS با قابلیت های جدید رونمایی خواهد کرد. با این حال ، اگر گزارشات اخیر صحت داشته باشد اپل در این مراسم نسخه ی جدید Mac Pro را نیز معرفی خواهد کرد.

اکنون بیش از دو سال است که اپل در حال طراحی یک Mac Pro پیشرفته بوده و بنابراین طرفداران این کمپانی مدت زیادی است که منتظر این محصول هستند. به طور کلی Mac Pro برای افراد عادی و معمولی دستگاهی مناسب نبوده و به شکلی اختصاصی برای افراد حرفه ای تولید می شود.

از طرفی توسعه دهندگان بسیاری در کنفرانس WWDC حضور دارند و لذا معرفی نسخه ی طراحی مجدد Mac Pro چندان دور از ذهن نیست. البته این کنفرانس به خودی خود از اهمیت بالایی برخوردار بوده و معرفی نشدن دستگاه جدیدی از اپل از اهمیت آن کم نخواهد کرد.

طبق گزارشات جدید ، اپل نمایشگر جدید خود را نیز در کنفرانس WWDC 2019 معرفی می کند. با توجه به اطلاعات ، این مانیتور جدید دارای اندازه ی 31.6 اینچی بوده و در کنار پشتیبانی از فناوری HDR از کیفیت خارق العاده ی 6K نیز پشتیبانی می نماید.

به طور کلی هیچ کدام از موارد فوق توسط اپل تایید نشده و احتمال معرفی نشدن آنها در WWDC 2019 وجود دارد. به هر حال سومین کنفرانس توسعه دهندگان اپل در سال 2019 میلادی و از تاریخ 3 ژوئن کار خود را آغاز کرد و اپل در آن معرفی های نرم افزاری مهمی را اعلام می کند.

با ما باشید تا از جدیدترین اخبار پیرامون WWDC 2019 مطلع شوید .

 

لطفاً پرشین اپل را در اینستاگرام و کانال تلگرام دنبال نمایید و همچنین با ارسال نظرات و انتقادات خود به ما در ادامه ی راه کمک کنید .

به کانال تلگرام ما بپیوندید

شما میتوانید با عضویت در کانال تلگرام ما از آخرین اخبار، آموزش ها و تخفیف های فروشگاه باخبر باشید.

ورود به کانال تلگرام