شرکت اپل در نظر دارد سال 2019 همچون سال قبل سه مدل گوشی هوشمند آیفون XI، XI Max و آیفون XR 2 را معرفی کند. سه گوشی هوشمند پرحاشیه ای که تاکنون شایعات فراوانی درباره آن به بیرون درز کرده است.

به تازگی Macotakara گزارش داده که اپل می خواهد دو گزینه رنگی جدید را برای آیفون XR 2 اقتصادی در نظر گیرد. سال گذشته نیز شاهد شش رنگ متنوع و جذاب برای این محصول اقتصادی اپل بودیم که در فروش آن تاثیر بسزایی داشته است.

به گفته Macotakara به نقل از iclarified، دو گزینه رنگی جدید اپل بنفش کم رنگ و سبز است. افزوده شدن این دو رنگ به گزینه های قبلی لیست بلندبالایی از رنگ ها را هنگام خرید برای مشتریان این گوشی هوشمند فراهم می کند.

آیفون XR 2 با رنگ های جدید از راه می رسد

براساس گزارش های قبلی، آیفون XR 2 به نمایشگر 6.1 اینچی ال سی دی مجهز است و با دوربین اصلی دوگانه 12 مگاپیکسلی همراه می شود. این یعنی باید شاهد گوشی هوشمند بهبودیافته در بحث دوربین و طراحی نسبت به نسل قبل باشیم.

دو رنگ جدید سبز و بنفش همراه با رنگ های مشکی، سفید، زرد و قرمز، تنوع رنگی جذاب و فوق العاده ای به وجود می آورند. شایان ذکر است که اپل می خواهد رنگ سبز و بنفش را جایگزین زرشکی و آبی کند، بنابراین قرار نیست در مجموع 8 گزینه رنگی را مشاهده کنیم و همچنان با 6 گزینه رنگی رو به رو هستیم.

نسل بعدی آیفون ها همچون گذشته سپتامبر سال جاری معرفی می شوند. اسمارتفون هایی که با سخت افزار و طراحی بهتر مورد توجه قرار خواهند گرفت.

منبع