اپل سبد محصولات متنوعی دارد که شامل تبلت، لپ تاپ، سیستم های کامپیوتری، تلفن هوشمند، ساعت هوشمند و بسیاری دیگر می شود. اما در این میان دستگاه پخش موسیقی آیپاد یکی از جذاب ترین دیوایس های این شرکت است.

برای نخستین بار در سال 2001 بود که شاهد معرفی اولین نسل آیپاد یعنی آیپاد کلاسیک به عنوان پلیر موسیقی بودیم. با گذشت زمان نسل های بعدی این دستگاه معرفی شده و با استقبال مطلوبی هم مواجه شده است.

در حال حاضر تعداد کمی از افراد هستند که به خوبی نآیپاد کلاسیک را نگهداری کرده و حتی ممکن است به استفاده از آن بپردازند. اما نکته عجیب این است که یکی از کاربران فروشگاه Ebay یک دستگاه آیپاد کلاسیک را با قیمت سرسام آور در این وب سایت برای فروش گذاشته است.

 

آیپاد کلاسیک

 

آیپاد کلاسیک و قیمت 20 هزار دلاری

Ebay که مارکت پلیس دست دوم محسوب می شود، مرجعی است که افراد با مراجعه به آن اجناس دست دوم خود را به فروش می گذارند. در این میان کاربر مورد اشاره تصمیم گرفت آیپاد کلاسیک را با قیمت 20 هزار دلار برای فروش دردسترس قرار دهد.

البته تاکنون به فروش نرسیده و خرید آن توسط افراد امر عجیبیست. مگر آن که از علاقمندان به اپل باشند و بخواهند کلکسیون خود را از محصولات اپل تکمیل کنند. باتوجه به کمیاب بودن نسل اول آیپاد شاید بتوان چنین قیمتی را درک کرد اما به طور کلی کمتر افرادی وجود دارند که بخواهند هزینه 20 هزار دلاری را برای این پلیر موسیقی در نظر گیرند. به هر حال باید منتظر ماند تا شاهد فروش این دستگاه باشیم.

 

منبع

 

با ما همراه باشید تا از آخرین اخبار پیرامون محصولات اپل و آیپاد کلاسیک مطلع شوید.