اپل هر سال سپتامبر نسل جدید گوشی های هوشمند خود را تحت عنوان آیفون معرفی می کند. اسمارتفون هایی که مشخصات قابل توجهی داشته و ویژگی های بزرگی نیز برای آنها در نظر گرفته می شود.

برای سال 2019 نیز این برند مطرح سه مدل آیفون ایکس آی، ایکس آی مکس و ایکس 2 را تدارک دیده که در بحث دوربین مدل های ارتقا یافته و قابل توجهی هستند. دیوایس هایی که باتوجه به گزارش های قبل برجستگی دوربین عقب بسیاری داشته و برای مدل های رده بالا دوربین سه گانه و برای مدل اقتصادی دوربین دوگانه تدارک دیده شد.

به تازگی نیز تصویر نمونه اولیه هر سه مدل گوشی هوشمند جدید اپل به بیرون درز کرد. نمونه اولیه ای که تصاویر افشا شده قبلی را تایید کرده و این طور پیداست اپل می خواهد به دنبال دیگر شرکت های تولیدکننده اسمارتفون، دوربین های سه گانه به کار گیرد.

 

آیفون های 2019

تصویر جدید از آیفون های 2019

اما طراحی لنز آیفون های 2019 بسیار متفاوت از دیگر گوشی های هوشمند رایج است که عمدتا به صورت افقی یا عمودی هستند. سبک طراحی جدید آیفون های 2019 بدون شک برای طرفداران و علاقمندان جالب خواهد بود. در اخباری مرتبط آمده است که شرکت TSMC تولید تراشه های قدرتمند A13 را بزودی آغاز می کند و اپل نیز می تواند به صورت انبوه این چیپ ها را برای آیفون های نسل بعدی سفارش دهد.

پردازنده A13 در مقایسه با نسل قبل قدرت بیشتری داشته و تجربه کاربری خوبی به دنبال دارد. به هر حال جهت کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند تا مشخص شود برنامه اپل چیست.

منبع