شرکت سامسونگ به عنوان یکی از کمپانی های مطرح تولیدکننده تلویزیون هوشمند به تازگی اعلام کرده که تمامی اسمارت تی وی های سال 2019 و چند مدل سال 2018 با دریافت بروزرسانی فریمور اپلیکیشن اپل از اپل تی وی و ایرپلی 2 پشتیبانی می کنند.

شرکت اپل اپلیکیشن جدید اپل تی وی را در 100 کشور جهان دردسترس قرار داده، ایرپلی 2 هم در 176 کشور پشتیبانی می شود. با این ویژگی کاربران تلویزیون های هوشمند سامسونگ قادرند تا به تماشا محتواهای سینمایی و سریالی آیتونز در تلویزیون های سامسونگ بپردازند. وان جین لی یکی از مدیران ارشد بخش تلویزیون سامسونگ، درباره این همکاری با اپل ابراز خشنودی کرده و بیان داشته که سامسونگ اولین شرکتی است که اپ اپل تی وی را روی تلویزیون خود به کار می گیرد.

 

تماشا فیلم و سریال در تلویزیون های سامسونگ

همچنین وی افزود که شرکت به ارائه محتواهای گسترده و بزرگ روی تلویزیون های خود برای کاربران بسیار اهمیت می دهد. از این رو برنامه های بزرگی در سر داشته تا کاربران را با محتواهای مهیج و متعددی رو به رو سازد.  با اپلیکیشن اپ تی وی ، کاربران تلویزیون های سامسونگ به سادگی در سیستم عامل تلویزیون می توانند با کلیک روی اپ به انبوهی از فیلم ها و سریال ها دسترسی پیدا کنند. همچنین مشترکین اپل تی وی نیز با پرداخت مبلغ مشخصی، کانال های جذاب خود را بدست آورند.

البته انتظار می رود بزودی شرکت های دیگری به همکاری با اپل پرداخته و این اپلیکیشن را روی تلویزیون هوشمند خود تعبیه کنند. به هر حال جهت کسب جزئیات بیشتر به وب سایت سامسونگ مراجعه کنید.

منبع