اپل می خواهد در سپتامبر سال جاری نسل جدید گوشی های هوشمند آیفون را معرفی کند. اسمارتفون هایی که مشخصات قابل توجهی داشته و باید آنها را مدل های برجسته بازار به شمار آورد. در روزهای اخیر شایعه شد که آیفون XR2 قرار است در گزینه های رنگی جدید راهی بازار شود. این دو رنگ بنفش و سبز هستند که در کنار رنگ های سفید، مشکی، زرد و قرمز قرار می گیرند.
به تازگی تصویری منتشر شده که تکه های رنگی بدنه آیفون XR2 را نشان می دهد. در این تصویر رنگ های سفید، سبز، زرد و بنفش به چشم می خورند که تنوع رنگی جذابی برای این محصول اقتصادی خواهد بود. از مشخصات کلیدی آیفون XR2 باید به صفحه نمایش 6.1 اینچی LCD ، دوربین اصلی دوگانه 12 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 7 مگاپیکسلی، پردازنده A13 اپل، حافظه رم 3 گیگابایتی، سیستم عامل iOS 13 و چندی دیگر اشاره کرد.

 

آیفون XR2

آیفون XR2

 

پیش تر چند تصویر از این گوشی هوشمند به صورت رندر شده منتشر گشته که این گوشی هوشمند را با دوربین دوگانه نشان می داد. همچنین براساس تصاویر قبل، آیفون XR2 دارای برجستگی لنز بالایی بوده و همان طرح نیز در مدل های آیفون XI و XI Max نیز قابل مشاهده است.

به هر حال جهت کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند تا مشخص شود اپل برای سال 2019 چه محصولاتی در نظر گرفته است. تاکنون شایعات متعددی از آیفون های بعدی منتشر شده اما نمی توان این اطلاعات را رسمی دانست و باید تا زمان رونمایی که سپتامبر امسال است، به انتظار ادامه داد.

 

منبع

 

با ما همراه باشید تا از جدیدترین اخبار پیرامون آیفون XR2 مطلع شوید.

 

لطفاً پرشین اپل را در اینستاگرام و کانال تلگرام دنبال نمایید و همچنین با ارسال نظرات و انتقادات خود به ما در ادامه ی راه کمک کنید .