آیفون 11 پرو

یک سیستم دوربین سه گانه دگرگون شده که قابلیت های بی شماری را بدون پیچیدگی اضافه می کند. جهشی بی سابقه در باتری و یک پردازنده قدرتمند و دیوانه کننده که مرزهای آنچه را که یک تلفن هوشمند می تواند انجام دهد را جابجا می کند. آیفون 11 پرو  آیفونی که به اندازه کافی قدرتمند است که Pro نامیده شود.

طراحی

آیفون 11 پرو در دو سایز و 4 رنگ طلایی ، نقره ای ، خاکستری و رنگ جدید سبز تیره عرضه می شود. فریم دور آن استیل ضد خش و قاب پشت آن شیشه ای می باشد. شیشه به کار رفته در بدنه و صفحه نمایش آن سخت ترین ،متراکم ترین و مقاوم ترین شیشه ای می باشد که تاکنون در گوشی های هوشمند استفاده شده است.
آیفون 11 پرو مقاوم ترین آیفون در برابر آب می باشد که تاکنون ساخته شده است. دارای استاندارد iP68 مقاوم در برابر آب تا عمق 4 متری برای مدت زمان 30 دقیقه می باشد. iPhone 11 Pro همچنین مقاوم در برابر ریختن مایعاتی مانند چای ، کافه و یا سودا بر روی آیفون و مقاوم در برابر گرد و غبار می باشد.

دوربین

آیفون 11 پرو دارای سه دوربین 12 مگاپیکسلی می باشد. این سه دوربین Wide ،Ultra Wide و Telephotoمی باشند .
دوربین Ultra Wide یا فوق عریض دارای دیافراگم 2.4 و وسعت دید 120 درجه می باشد. دوربین Wide یا عریض دارای دیافراگم 1.8 می باشد. دوربین Telephoto دارای دیافراگم 2.0 می باشد.

دوربین آیفون 11 پرو دارای زوم اپتیکال دو برابری zoom out و زوم اپتیکال دو برابری zoom in و زوم دیجیتال تا 10 برابر می باشد.

 

آیفون 11 پرو_دوربین

Night Mode

ویژگی جدید حالت عکسبرداری در شب یا Night Mode به دوربین آیفون های جدید اضافه شده است . همچنین نرم افزار پردازش تصاویر نیز آپدیت شده تا جزییات بیشتری در تصاویر ثبت شوند iOS 13 این اجازه را به شما می دهد تا همانند ویرایش عکس ، فیلم را نیز به سادگی ویرایش کنید ، اضافه کردن فیلترهای مختلف ، برش فیلم ، چرخش و … از امکانات جدید آن خواهد بود.

     Night mode on

      Night mode off

لرزشگیر تصویر اپتیکال، حالت پرتره و Depth Control ، Portrait Lightning با 6 افکت مختلف ، پاناروما ، Burst mode و … از ویژگی های مشترک دوربین های آیفون 11 و آیفون 11 پرو و همچنین آیفون XS می باشد.

دوربین آیفون 11 پرو قابلیت فیلمبرداری 4K با 24،30 و 60 فریم در ثانیه را دارا می باشد.

آیفون 11 پرو دارای دوربین سلفی 12 مگاپیکسلی TrueDepth می باشد. این دوربین قابلیت فیلمبرداری اسلوموشن و فیلمبرداری با کیفیت 4K با 60 فریم بر ثانیه را دارا می باشد. حالت پرتره و Portrait Lightning در کنار حالت اسلوموشن به دوربین سلفی آیفون 11 پرو اضافه شده است.

Smart HDR

Smart HDR ضمن حفظ تنوع رنگی غنی در پس زمینه ، نور و جزئیات قابل توجهی را در چهره به ارمغان می آورد .
نسل جدید ویژگی Smart HDR در آیفون 11 پرو از الگوریتم پیشرفته ای برای به کار بردن ظرافت بسیار بیشتری در نور و سایه تصاویر با جزئیات بیشتر استفاده می کند. این ویژگی از یادگیری ماشین برای تشخیص چهره ای موجود در تصویر بهره می برد و به صورت هوشمندانه و خودکار می تواند جزئیات تصاویر چهره و پس زمینه را تفکیک نماید حتی برخی از دوربین های DSLR نمی توانند این کار را انجام دهند.

 

آیفون 11 پرو_smart hdr

سایر ویژگی های دوربین آیفون 11 پرو

40%  نور بیشتر در عکاسی با لنز Telephoto

36%  فلش True Tone روشنتر با Slow Sync

ثانیه تاخیر شاتر

 6  افکت جدید روشنایی در حالت پورتره

2  برابر ارتفاع بیشتر برای حالت پانوروما

OIS  تثبیت کننده تصویر نوری

 

 

صفحه نمایش

Pro Display Super Retina XDR

این نمایشگر روشنایی، کنتراست و رنگ فوق العاده‌ای دارد به همین دلیل آن را Super Retina XDR نامیده اند.
صفحه نمایش سوپر رتینا XDR دو سطح جدید از روشنایی را در هنگام استفاده از آن به رخ می کشد. زمانی که در فضای بیرون و در نور آفتاب باشید تا 800 نیت روشنایی خواهد داشت که برای عکاسی بسیار عالی خواهد بود و تا 1200 نیت روشنایی در حالتی که در حال مشاهده رنج بسیار وسیعی از محتوای داینامیک می باشید همانند مشاهده عکس های HDR و و یا فیلم های 4K. این درست مثل داشتن یک نمایشگر Pro Display XDR بر روی آیفون می باشد.

 

 

 

 

 

کارایی

A13 Bionic

پیشرفته ترین و قدرتمندترین پردازنده ای که تاکنون نه تنها در آیفون ها بلکه در گوشی های هوشمند استفاده شده است در آیفون 11 پرو به کار گرفته شده است.
پردازنده A13 Bionic که با تمرکز بر روی یادگیری ماشین ، بسیار سریع ، بسیار قوی و بسیار هوشمند عمل می کند. از نسل سوم موتور عصبی در این پردازنده استفاده شده است.
از شتاب دهنده‌های یادگیری ماشین جدیدی در A13 استفاده شده که ۶ برابر سریع‌تر از نسل قبلی هستند و یک تریلیون عملیات در ثانیه انجام می‌دهند. کنترلر جدیدی برای یادگیری ماشین توسعه داده شده تا در پردازنده اصلی و پردازنده گرافیکی، عملکرد بهتری داشته باشد. پردازنده A13 Bionic از نسل دوم لیتوگرافی ۷ نانومتر استفاده می‌کند و ۸.۵ میلیارد ترانزیستور را در خود قرار داده است. تمام بخش‌های پردازنده به طور میانگین ۲۰ درصد سریع تر شده‌اند و درعین حال تمام اجزای پردازنده مصرف بهینه تری دارند، به طور مثال تنها بخش پردازنده گرافیکی ۴۰ درصد در مصرف انرژی بهینه تر شده است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

چیپ U1

چیپ جدید U1 در آیفون 11 پرو به کار رفته است، این چیپ با بهره گیری از تکنولوژی Ultra Wideband به آیفون 11 پرو این اجازه را می دهد تا محل دقیق دیوایس اپلی که به چیپ U1 مجهز می باشد را بفهمد و پیدا کند. این همانند اضافه شدن یک سنسور جدید به آیفون می باشد و قابلیت های جدید وجذابی را به آیفون می آورد. با U1 و iOS 13 می توانید آیفون خود را به سمت شخص دیگری نشان دهید و توسط AirDrop فایل های مختلف با مشخص کردن اولویت بندی بین دو دیوایس با سرعت بالاتر از قبل ارسال و دریافت کنید.

 

سایر ویژگی های آیفون 11 پرو

 

سنسور تشخیص چهره (Face ID) 30 درصد سریع تر از قبل شده است.

صدای سه بعدی Dolby Atoms

اتصال دو ایرپاد و یا هدفون بیتس به صورت همزمان به آیفون

شارژ سریع ، نصف باطری در حدود 30 دقیقه شارژ می شود

قابلیت شارژ بی سیم

سرعت وای فای بیشتر در WiFi 6 امکان دانلود تا 38 درصد سریعتر را فراهم می کند

دو سیم کارت ، سیم فیزیکی برای پارت نامبر چین و eSIM برای سایر کشورها

 

قیمت آیفون 11 پرو

64 گیگابایت : 999 دلار

256 گیگابایت : 1149 دلار

512 گیگابایت : 1349 دلار

 

 

قیمت آیفون 11 پرو مکس

64 گیگابایت : 1099 دلار

256 گیگابایت : 1249 دلار

512 گیگابایت : 1449 دلار

 

خرید آیفون 11 پرو

 

شما میتوانید آیفون 11 پرو و آیفون 11 پرو مکس را از فروشگاه اینترنتی پرشین اپل همراه با بهترین قیمت و 18 ماه گارانتی رسمی در ایران خریداری کنید.

 

همین حالا خرید کنید