AirPods Pro

Noise Cancellation 

لغو نویز و سر و صدای محیط برای صدای فراگیر

Transparency mode 

حالت شفافیت برای شنیدن آنچه که در اطراف شما اتفاق می افتد

قابل تنظیم برای راحتی استفاده همه روزه

صدای جادویی مثل صدایی که هرگز نشنیده اید

 

در ایرپاد پرو جزئیات مربوط به راحت تر استفاده کردن ایرپاد و درست قرار گرفتن و فیت شدن روی گوش بهینه و اصلاح شده است و یک کلاس جدید از هدفون درون گوش عرضه شده است. با AirPods Pro شما موسیقی را حس خواهید کرد ، نه هدفون را .

 

 

محافظ سیلیکونی نرم و منعطف ایرپاد پرو در سه سایز کوچک ، متوسط و بزرگ درون جعبه آن قرار دارد. این محافظ های سیلیکونی با شکل درون گوش کاملاً مطابقت دارد و به راحتی درون گوش جای می گیرد و از ایرپاد محافظت می کند. منافذ روی آنها کمک می کند تا فشار را برابر کند و در نتیجه شما احساس می کنید چیزی در گوش شما نیست.

 

Active Noise Cancellation

ویژگی جدید لغو نویز و سر و صدای محیط صدایی شفاف و بدون صداهای خارجی از محیط را برای شما به ارمغان می آورد. ایرپاد پرو (AirPods Pro) تنها هدفون درون گوش در دنیا می باشد که از این ویژگی برخوردار است.
روش عملکرد این ویژگی به این شکل است که میکروفونی رو به بیرون روی ایرپاد پرو قرار داده شده است ، زمانیکه این میکروفون یک صدای خارجی را تشخیص دهد ، ایرپاد با ایجاد یک anti-noise برابر با آن صدا با آن مقابله کرده و آن صدای اضافی را قبل از اینکه به گوش شما برسد حذف می کند.
همچنین میکروفون دیگری به سمت داخل گوش تعبیه شده است که به صداهای درون گوش شما گوش می کند و صداهای اضافی و ناخواسته را تشخیص داده و آنها را با anti-noise از بین می برد.
این فرایند به طور مداوم 200 بار در ثانیه انجام می شود و باعث می شود یک صدای شفاف و واقعی به گوش شما برسد.
می خواهید بشنوید چه اتفاقی در اطراف شما می افتد؟ کافیست سنسور نیرو را بر روی ساقه ایرپاد فشار داده و نگه دارید تا بین حالت Active Noise Cancellation و Transparency mode سوئیچ کنید ، حالت Transparency به شما اجازه می دهد که صدای محیط و افرادی که اطراف شما هستند را بشنوید .

کیفیت صدا

ایرپاد پرو با بهره گیری از تجهیزات تطبیقی (Adaptive EQ) که به صورت خودکار آهنگ ها را بر اساس نوع شکل گوش شما تنظیم می کند برای رسیدن به یک صدای عالی و باکیفیت تنظیمات لازم را انجام می دهد.

میکروفون رو به داخل مانند شما صدا را می شنود سپس ایرپاد پرو صدا را با تنظیم فرکانس های میانی و کم تنظیم و بهینه می کند.
توسط یک درایو بلندگو با وسعت زیاد (high-excursion) و تحریف کم (low-distortion) که به صورت سفارشی توسط متخصصین اپل طراحی و ساخته شده است یک صدای باس قدرتمند ایجاد می شود.

 

 

یک آمپلی فایر با کارایی فوق العاده و وسعت داینامیک بالا ، صدایی خالص و فوق العاده شفاف را تولید می کند و باعث افزایش عمر باتری می شود.
آمپلی فایر به درایور بلندگو این اجازه و قدرت را می دهد تا نویز پس زمینه را از بین ببرد و با کمک تراشه H1 سطوح مختلف گوش دادن را کنترل می کند.

 

 

 

 

 

طراحی و کارایی

ایرپاد پرو (AirPods Pro) مجهز به تراشه H1 می باشد که همه چیز را از صدا تا سیری قدرت می دهد و کنترل می کند. طراحی بورد و اجزای داخلی ایرپاد پرو با بهره گیری از طراحی System in Package به صورت کاملاً فشرده و جمع و جور می باشد.
تراشه H1 با طراحی اختصاصی اپل از 10 هسته صوتی بهره می برد که باعث ایجاد تأخیر پردازش صوتی فوق العاده کم می شود که امکان بهره گیری از قابلیت لغو نویز و سر و صدای محیط (noise cancellation) را فراهم می کند.

طراحی System in Package به صورت بسیار دقیق انجام شده است و قرارگیری اجزاء در محل خود بر اساس شکل گوش انسان صورت می گیرد تا حداکثر راحتی ، تناسب و ثبات را به ارمغان بیاورد.
با استفاده از سنسور نیرو ، به راحتی می توانید موسیقی و تماس ها را کنترل کنید و بین حالت نویز فعال و حالت شفاف جابجایی کنید.

ایرپاد پرو دارای استاندارد IPX4 و مقاوم در برابرعرق و آب می باشد ، همچنین دارای یک پورت میکروفون مش وسیع می باشد که وضوح و کیفیت صدا در مکالمه را در شرایطی که باد در حال وزیدن می باشد بهبود می بخشد.

 

AirPods Pro_Performance and design

 

 

 

 

 

ایرپاد پرو همانند ایرپاد به راحتی با آیفون و یا اپل واچ جفت می شود. با استفاده از سیری به راحتی می توانید آهنگ ، مکالمه ، میزان صدا و بسیاری موارد دیگر را تنظیم و کنترل نمایید.

با بهره گیری از قابلیت Audio Sharing می توانید یک آهنگ و یا پادکست را بین دو ایرپاد مختلف به اشتراک بگذارید.

باطری

در AirPods Pro با کیس شارژ بی سیم با یک بار شارژ کیس شارژ بی سیم ایرپاد می توانید بیشتر از 24 ساعت آهنگ گوش کنید و یا بیشتر از 18 ساعت مکالمه کنید. این کیس با تمامی شارژرهای Qi قابل شارژ می باشد.
در ایرپاد پرو بدون کیس شارژ بی سیم تنها با 5 دقیقه شارژ می توانید به مدت 1 ساعت آهنگ گوش کنید. با یک بار شارژ می توانید تا 4.5 ساعت آهنگ گوش کنید اگر حالت noise cancellation را خاموش کنید این زمان تا 5 ساعت خواهد بود. همچنین با یک بار شارژ می توانید تا 3.5 ساعت مکالمه کنید.
عمر باتری به تنظیمات دستگاه ، محیط ، استفاده و بسیاری از عوامل دیگر بستگی دارد .

AirPods Pro_Press onceیک بار لمس 

پخش آهنگ (play) ، توقف آهنگ (pause) ، پاسخ به تماس تلفنی

AirPods Pro_Press twiceدو بار لمس 

رفتن به آهنگ بعدی (forward)

AirPods Pro_Press threeسه بار لمس 

رفتن به آهنگ قبلی (back)

AirPods Pro_Press and holdلمس و نگه داشتن انگشت

سوئیچ بین دو حالت Active Noise Cancellation و Transparency mode

AirPods Pro_SiriSiri

توسط سیری و با گفتن “Hey Siri” می توانید فرمان های مختلفی برای کنترل پخش آهنگ و همچنان برقراری تماس به ایرپاد پرو بدهید.

 

 

اندازه و وزن

ارتفاع گوشی : 30.9 میلیمتر
عرض گوشی : 21.8 میلیمتر
وزن هر گوشی : 5.4 گرم

 

 

ارتفاع کیس : 29 میلیمتر
طول کیس : 60.6 میلیمتر
عرض کیس : 21.7 میلیمتر
وزن کیس : 45.6 گرم

قیمت ایرپاد پرو 249 دلار می باشد. AirPods Pro از تاریخ 30 اکتبر 2019 عرضه می شود.

خرید ایرپاد پرو

شما میتوانید ایرپاد پرو را از فروشگاه اینترنتی پرشین اپل با بهترین قیمت در ایران خریداری کنید.

همین حالا خرید کنید