اپل 8 اپلیکیشن و توسعه دهنده را که برنده جایزه طراحی اپل (Apple Design Award) در سال 2020 شده اند را معرفی کرد.

این برنده ها به خاطر تفکر نو و خلاقیشان انتخاب شده اند. برندگان جایزه طراحی اپل ایده های جدید و متمایزی را به زندگی می بخشند و تسلط عمیقی بر فناوری اپل نشان می دهند. اپل هر ساله از بین تمامی برنامه ها در هر نقطه از جهان از توسعه دهندگان بزرگ و کوچک این بررسی و انتخاب را انجام می دهد. دریافت جایزه طراحی اپل یک دستاورد خاص و قابل ستایش برای توسعه دهندگان محسوب می شود.

در طی 20 سال گذشته به بیش از 250 برنامه نویس جایزه طراحی اپل اهدا شده است برندگان قبلی مانند Pixelmator ، djay ، Complet Anatomy ، HomeCourt ، “Florence” و “Crossy Road” استاندارد هایی را در زمینه هایی مانند داستان گویی ، طراحی رابط و استفاده از ابزارها و فناوری های اپل انجان داده اند.

 

Darkroom
از Bergen Co ویرایشگر قدرتمند عکس و فیلم است که رابط کاربری آن به همان اندازه زیباست که استفاده از آن آسان است.

Apple_design-awards_darkroom

Looom
نام توسعه دهنده این اپ iorama.studio می باشد. این اپ یک بازی انیمیشن است که از ابزارهای ایجاد موسیقی الهام می گیرد.
این اپ برای iPadOS ساخته شده است و از قلم اپل و حالت تیره نیز پشتیبانی می کند.

Apple_design-awards_looom

Shapr 3D
از Shapr 3D ZRT یک برنامه CAD قدرتمند برای آیپد است که توانایی بسیار زیادی در طراحی معماری و طراحی فنی دارد. طراحان فنی تنها با استفاده از آیپد و قلم اپل به یک ابزار مدل سازی قوی دسترسی دارند تا بتوانند به راحتی مدل های پیچیده سه بعدی را ایجاد کنند. این برنامه از اسکنر LiDAR برای طرح های 2 بعدی و 3 بعدی استفاده می کند.

Apple_design-awards_shapr3d

StaffPad
از StaffPad Ltd., به طور شگفت انگیزی موسیقی دست نویس را به موسیقی نت دیجیتال تبدیل می کند. این برنامه برای آهنگسازانی طراحی شده است که می خواهند راه حل آسان برای نوشتن و آهنگسازی موسیقی دیجیتالی داشته باشند.

Apple_design-awards_staffpad

Sayonara Wild Hearts
از توسعه دهنده به نام Simogo و ناشر به نام Annapurna Interactive ، یک بازی ویدیویی آلبوم پاپ که بسیار زیبا ، زرق و برق دار و بی نظیر است. این بازی آدرنالین بازیکنان را پمپاژ می کند و روحیه آنها را بالا می برد. این بازی مناظر پر جنب و جوش و سورئال را به نمایش می گذارد ، تصاویری جذاب و حیرت انگیز و گیم پلی هیجان و جنبشی را ایجاد می کند.

Apple_design-awards_sayonara-wild-hearts

Sky: Children of the Light
از thatgamecompany بازیکنانی دارد که در یک پادشاهی جادویی با مناظر جادویی پرواز می کنند تا به موجودات آسمانی کمک کنند تا راه خود را به سمت آسمان ها پیدا کنند.

Apple_design-awards_sky-children-of-the-light

Song of Bloom
از Philipp Stollenmayer یک بازی منحصر به فرد با یک داستان غیر خطی است که دارای معماهای هوشمندانه ای می باشد. بازیکنان داستانی را که با سرعت در حال تغییر در سبک هنری گفته می شود ، کشف می کنند.

Apple_design-awards_song-of-bloom

Where Cards Fall
از توسعه دهنده به نام The Game Band و ناشر به نام Snowman یک بازی ماجراجویی برش از زندگی است که در آن بازیکنان خانه هایی با کارت های مختلف می سازند تا خاطرات سازنده ای را به زندگی بیاورند.

Apple_design-awards_where-cards-fall

 

لطفاً پرشین اپل را در اینستاگرام و کانال تلگرام دنبال نمایید و همچنین با ارسال نظرات و انتقادات خود به ما در ادامه ی راه کمک کنید .