اپل واچ SE (Apple Watch SE) نیز به عنوان دومین محصول در رویداد 15 سپتامبر 2020 (25 شهریور 1399) به صورت رسمی توسط اپل معرفی شد . این اپل واچ در واقع ساعت اقتصادی اپل محسوب می شود و با قیمت کمتر از سایر مدل ها عرضه می شود.

اپل واچ SE (Apple Watch SE) از لحاظ صفحه نمایش همانند نسخه های قبلی اپل واچ می باشد . پردازشگر استفاده شده در این نسخه Apple S5 می باشد و نسبت به اپل واچ سری ۶ که دارای پردازنده Apple S6 می باشد دارای سرعت پردازش کمتر و طبیعتاً قیمت کمتر می باشد ، قابلیت Always-on Display در اپل واچ اس ای پشتیبانی نمی شود و همینطور ویژگی اندازه گیری میزان اکسیژن خون نیز در Apple Watch SE وجود ندارد !

از نظر سنسورهای ردیابی سلامت ، در Apple Watch SE حسگرهای پیشرفته مانند ECG و SpO2 وجود ندارند . این دستگاه فقط دارای یک سنسور ضربان قلب به همراه آرایه ای از سنسورهای معمول مانند فشارسنج ، شتاب سنج با 32 گرم قدرت g و تشخیص سقوط ، سنسور نور محیط و موارد دیگر است.

 

اپل واچ SE

 

سرویس جدید Apple Fitness+ نیز بر روی این مدل اپل واچ وجود دارد و کاربران می توانند برای ورزش و تناسب اندام از آن استفاده کنند.

صفحه نمایش اپل واچ SE (Apple Watch SE) یکی از مهمترین ویژگی های آن می باشد که همانند اپل واچ سری 6 و 5 در دو اندازه 40 میلی متر و 44 میلی متر عرضه می شود و با توجه با قیمت پایین آن این ویژگی می تواند برای کاربران جذاب بوده و فروش خوبی برای این مدل را می توان متصور شد.

اپل واچ SE همانند سایر سری ها در دو مدل GPS و سلولار عرضه می شود. این ساعت جدید اپل با بدنه استیل عرضه نمی شود و فقط دارای بدنه آلومینیوم و در 3 رنگ طلایی ، نقره ای و خاکستری می باشد. ایا ساعت جدید اپل در مدل نایکی با بندهای جدید نیز عرضه می شود.

قیمت اپل واچ SE (Apple Watch SE) و زمان عرضه آن :

قیمت اپل واچ SE از 279 دلار شروع می شود و مدل سلولار آن نیز 50 دلار بیشتر می باشد.

Apple Watch SE GPS 40 mm : 279$
Apple Watch SE GPS+Cellular 40 mm : 329$
Apple Watch SE GPS 44 mm : 309$
Apple Watch SE GPS+Cellular 44 mm : 359$

در صورت انتخاب بند جدید Braided Solo Loop 50 دلار به قیمت های فوق اضافه می شود.

اپل واچ SE از 15 سپتامبر به صورت آنلاین پیش فروش خواهد شد و از جمعه 18 سپتامبر در فروشگاه های اپل عرضه می شود .