Apple One

 

در رویداد 15 سپتامبر 2020 بسته نرم افزاری اشتراکی اپل به نام Apple One که مجموعی از اشتراک سرویس های مختلف اپل در یک بسته می باشد در کنار محصولات جدید توسط اپل معرفی شد .

این بسته اشتراکی چندین اشتراک را در خود جای داده است طبیعتا هزینه ای مناسب تر نسبت به این که جداگانه اشتراک سرویس های مختلف را خریداری کنید دارد و به ۳ شکل Apple One Individual Plan ، Apple One Family Plan Apple One Premier Plan ارائه می شود .
این بسته های اشتراکی دارای قابلیت استفاده از Family Sharing می باشد و حداکثر شش کاربر می توانند به هر سرویس دسترسی پیدا کنند.

Apple One Individual
این نوع شامل اشتراک های Apple Music, Apple TV+, 50GB iCloud storage space و Apple Arcade می باشد که ماهانه ۱۴.۹۵ دلار قیمت دارد و در واقع شما می توانید ۵ دلار در ماه با خرید این بسته صرفه جویی کنید.

 

Apple One Family
این نوع اشتراک دقیقا دارای محصولات Individual می باشد با این تفاوت که از Apple Family Sharing پشتیبانی می کند و به شما فضای ذخیره سازی آیکلود تا ۲۰۰ گیگابایت ارائه می کند . قیمت این اشتراک ماهانه ۱۹.۹۵ دلار می باشد و با خرید این بسته ۸ دلار در ماه صرفه جویی خواهید کرد .

 

Apple One Premier 
این نوع اشتراک دارای تمامی سرویس های اپل از جمله Apple Music, Apple TV+, Apple Arcade, Apple News+, and Fitness+ می باشد و به شما اجازه دسترسی تا ۲ ترابایت فضای ذخیره سازی آیکلود را می دهد و قیمت آن ماهانه ۲۹.۹۵ دلار می باشد که بهترین و کامل ترین بسته Apple One به شمار می آید .

اگر عضو بسته های اشتراکی اپل نشده باشید ، اپل اشتراک اپل وان را ۳۰ روز به صورت آزمایشی رایگان برای شما فعال می کند و می توانید تا ۶ کاربر همزمان از بسته های با قابلیت Family Sharing استفاده کنید .

سرویس اشتراک Apple One در پاییز امسال در ۱۰۰ کشور فعال خواهد شد ، این سرویس به منظور کمک به افزایش پذیرش و نگه داشتن کاربران در اکوسیستم اپل طراحی شده است.