آیفون ۱۳ پرو

 

iPhone 13 Pro

پیشرفته ترین دوربین آیفون تا به امروز.

صفحه نمایشی بسیار پاسخگو ، سریع و با کیفیت.

سریعترین پردازنده در تمام تلفن های هوشمند جهان.

دوام فوق العاده با لایه محافظ سرامیکی. 

یک جهش بزرگ در عمر باتری.

از ویژگی های جدید آیفون ۱۳ پرو و آیفون ۱۳ پرو مکس می باشند

دوربین

دوربین آیفون ۱۳ پرو بیشترین سطح ارتقاء تاکنون را داشته است. تکنولوژی و سخت افزار جدید عکس ها و فیلمبرداری با کیفیت بهتر و جزئیات بیشتر و دقیق تر را ممکن می کند. نرم افزاری فوق هوشمند برای تکنیک های جدید عکاسی و فیلمبرداری و یک تراشه بسیار سریع که همه چیز را ممکن می سازد. سیستم دوربین حرفه ای جدید حتی بیشتر قابلیت های عکاسی حرفه ای مانند بزرگنمایی تله فوتو ، عکاسی ماکرو ، سبک های عکاسی ، حالت سینمایی ، و همچنین فیلم های ProRes و Dolby Vision را ارائه می دهد.

 

عکاسی و فیلمبرداری ماکرو در آیفون ۱۳ پرو

دوربین جدید Ultra Wide با لنز بازطراحی شده و سیستم فوکوس خودکار قدرتمند می تواند تنها در فاصله 2 سانتی متر فوکوس کند و کوچکترین جزئیات را نشان دهد. علاوه بر عکاسی ماکرو ، فیلمبرداری ماکرو نیز در آیفون ۱۳ پرو پرو امکان پذیر می باشد حتی می توان در حالت های آهسته و تایم لپس و در نور کم نیز فیلمبرداری ماکرو انجام داد.

دوربین واید دارای یک دیافراگم عریض تر و بزرگترین سنسور دوربین آیفون تا کنون می باشد که از پرتره های حالت شب اسکنر LiDAR استفاده می کند. دوربین فوق عریض دارای دیافراگم عریض تر ، سنسور سریعتر و فوکوس خودکار کاملاً جدید است. دوربین تل فوتو اکنون دارای حالت شب (Night mode) می باشد.

دوربین جدید Telephoto دارای فاصله کانونی 77 میلی متر و بزرگنمایی نوری 3 برابر است که برای عکاسی پرتره یا عکاسی و فیلم های واضح تر از دور عالی است. برای سوژه های در فاصله نزدیکتر ، حالت پرتره را امتحان کنید ، جایی که می توانید بوکه را انتخاب کنید و جلوه های نورپردازی با کیفیت استودیو را آزمایش کنید.

فیلمبرداری سینمایی

ویژگی جدید فیلم‌برداری سینمایی (Cinematic Mode) افکت سینمایی Rack Focus یا تغییر قابل توجه عمق میدان را شبیه‌سازی می‌کند که برای جلب توجه مخاطب به سوژه به‌کار می‌رود و قابلیت فوکوس سینمایی را روی یک سوژه خاص ایجاد می کند. حالت سینمایی همچنین می تواند پیش بینی کند که یک سوژه جدید وارد کادر می شود و در هنگام ورود می تواند روی آن متمرکز شود و سوژه را برجسته نشان دهد. شما می توانید حتی پس از ضبط ، فوکوس را تغییر دهید یا سطح بوکه را تنظیم کنید. این ویژگی فقط در آیفون ۱۳ پرو وجود دارد و در هیچ گوشی هوشمندی در دنیا این قابلیت وجود ندارد. ویژگی فیلم‌برداری سینمایی از Dolby Vision HDR نیز پشتیبانی می کند.

دوربین های واید ، تل فوتو و سلفی دارای این قابلیت در آیفون ۱۳ پرو و آیفون ۱۳ پرو مکس می باشند.

آیفون ۱۳ پرو_فیلمبرداری سینمایی

 

 

 

 

Photographic Styles

ویژگی جدید Photographic Styles ظاهر تصاویر را در برنامه Camera شخصی می کند و تنظیمات Tone و Warmth دلخواه شما را روی عکس های شما اعمال می کند، اما برخلاف فیلترها ، چیزهایی مانند آسمان و رنگ پوست را طبیعی نگه می دارد. شما می توانید یکبار استایل خود را تنظیم کنید تا هر بار ظاهر مورد علاقه خود را در عکس ها داشته باشید.

شما می توانید Tone را برای رنگهای روشن تر و زنده تر افزایش دهیدو یا برای سایه های پر رنگ تر و کنتراست قوی تر آن را کاهش دهید. همچنین می توانید Warmth را برای داشتن عکس هایی با رنگ های طیف طلایی افزایش دهید و برای داشتن عکس هایی با رنگ های طیف آبی آن را کاهش دهید.

ProRes

آیفون ۱۳ پرو اولین تلفن هوشمندی است که یک چرخه حرفه ای را به صورت کامل برای عکاسی و فیلمبرداری و ویرایش آن ارائه می دهد و به شما امکان می دهد در ProRes یا Dolby Vision ضبط و ویرایش کنید. با قابلیت، فیلم‌برداری ProRes تصویربرداران حرفه‌ای می توانند ویدیوهای خود را ویرایش و تدوین کنند. شما به راحتی می توانید فیلم های ProRes را از آیفون به Final Cut Pro در مک خود بیاورید و ادامه ویرایش را در آنجا انجام دهید.
برای اولین بار قابلیت ProRes ، فقط در آیفون ۱۳ پرو و آیفون ۱۳ پرو مکس وجود دارد.

 

Smart HDR 4

Smart HDR 4 با استفاده از قدرت یادگیری ماشین در موتور عصبی ، تنظیمات منحصر به فردی را برای چندین نفر در یک تصویر ایجاد می کند. نرم افزار و ISP به طور خودکار کنتراست ، نور و رنگ پوست را برای هر فرد تصحیح می کند.

 

Deep Fusion

برای عکس های با نور متوسط و کم ، Deep Fusion با استفاده از موتور عصبی ، تجزیه و تحلیل پیکسل به پیکسل از نوردهی های مختلف را انجام می دهد و بهترین قسمتها را در تصویر نهایی ترکیب می کند. این ویژگی جزئیات فوق العاده ای را ارائه می دهد و حتی ظریف ترین بافت ها را در عکس های شما نشان می دهد.

 

 

 

دوربین سلفی

ویژگی های جدیدی که به دوربین های اصلی آیفون ۱۳ پرو اضافه شده اند در دوربین سلفی آیفون ۱۳ پرو نیز وجود دارند . ویژگی های Cinematic mode ، Photographic Styles ، ProRes ، Dolby Vision HDR ، Portrait mode ، Night mode ، Smart HDR 4 و Deep Fusion.

صفحه نمایش Super Retina XDR با ProMotion

آیفون ۱۳ پرو و آیفون ۱۳ پرو دارای پیشرفته ترین صفحه نمایش در بین تمام گوشی های هوشمند در دنیا می باشند که از نرخ تازه سازی تطبیقی از 10 هرتز تا 120 هرتز پشتیبانی می کند ، هنگامی که به عملکرد گرافیکی استثنایی احتیاج دارید ، به طور هوشمند افزایش می یابد و در صورت عدم نیاز ، برای کاهش مصرف باطری کاهش می یابد. نرخ تازه سازی صفحه نمایش به طور هوشمند و با توجه به حرکت انگشتان روی صفحه کم و زیاد می شود.

قابلیت ProMotion همراه با عملکرد گرافیکی شگفت انگیز GPU جدید 5 هسته ای در پردارنده A15 Bionic آیفون ۱۳ پرو را تبدیل به یک گوشی قدرتمند و عالی برای گیمرها می کند.

این روشن ترین صفحه نمایش روی آیفون با حداکثر 25 درصد روشنایی بیشتر در فضای باز ، با حداکثر 1200 نیت روشنایی است ، بنابراین کاربران می توانند وضوح ، رنگ و کنتراست شگفت انگیزی را تجربه کنند ، چه هنگام مرور در وب و چه تماشای فیلم های HDR.

 

آیفون ۱۳ پرو_صفحه نمایش

 

 

پردازنده A15 Bionic

پردارنده گرافیکی 5 هسته ای دارای بهترین عملکرد

 

آیفون ۱۳ پرو و ۱۳ پرو مکس از پردازنده A15 Bionic بهره می برند. این پردازنده پیشرفته با فناوری 5 نانومتری سریعترین تراشه در تلفن های هوشمند در دنیا می باشد.

A15 Bionic در آیفون ۱۳ پرو و پرو مکس دارای پردازنده گرافیکی جدید 5 هسته ای می باشد که تا 50 درصد سریعتر از رقبای پرچمدار اندرویدی می باشد و سریعترین عملکرد گرافیکی را در یک گوشی هوشمند در دنیا ارائه می کند.

این پردازنده دارای یک موتور عصبی 16 هسته ای جدید با قابلیت 15.8 تریلیون پردازش در ثانیه می باشد که ویژگی های فیلمبرداری سینمایی و Smart HDR 4 و موارد دیگر را ممکن می کند.

طراحی

آیفون ۱۳ پرو و آیفون ۱۳ پرو مکس دارای طراحی لبه تخت ، فریم استیل ضد زنگ با گرید جراحی ، با روکش زیبا و مقاوم در برابر سایش و خوردگی و بدن پشت شیشه ای مات بافته شده است. هر دو مدل در چهار رنگ آبی جدید سیرا ، خاکستری ، نقره ای و طلایی عرضه می شوند که روی صفحه نمایش آن با استفاده از لایه های متعددی از سرامیک فلزی در مقیاس نانومتر پوشیده شده است تا بادوام تر و مقاوم تر از گذشته باشد. این لایه محافظ سرامیکی آیفون سری ۱۳ را به مقاوم ترین گوشی هوشمند در دنیا تبدیل کرده است.

ناچ در آیفون های سری ۱۳ کوچکتر از قبل شده است. با 20 درصد مساحت کوچکتر ناچ برای قرار دادن سیستم دوربین TrueDepth ، هر دو مدل دارای منطقه دید بیشتری در صفحه نمایش هستند ، در حالی که هنوز از فناوری های نوآورانه مانند Face ID ، امن ترین احراز هویت در گوشی های هوشمند استفاده می کنند. ماژول دوربین عقب بزرگتر از قبل شده است . برای محافظت در برابر ریزش مایعات دارای استاندارد IP68 می باشد.

 

 

آیفون ۱۳ پرو_طراحی

باطری

ظرفیت باطری در آیفون های ۱۳ پرو و پرو مکس افزایش چشمگیری داشته است. باطری 3095 میلی آمپر ساعتی آیفون ۱۳ پرو 1.5 ساعت بیشتر از باطری 2815 میلی آمپر ساعتی آیفون 12 پرو دوام دارد و باطری 4352 میلی آمپر ساعتی آیفون ۱۳ پرو مکس 2.5 ساعت بیشتر از باطری 3687 میلی آمپر ساعتی آیفون 12 پرو مکس دوام دارد.

آیفون ۱۳ پرو_5

آیفون ۱۳ پرو و آیفون ۱۳ پرو مکس از اینترنت 5G با پهنای باند بیشتر برای پوشش بهتر پشتیبانی می کنند. با قابلیت Smart Data mode آیفون به طور خودکار تغییر مکان می دهد تا در مواقعی که به تمام این سرعت نیاز ندارید ، در مصرف باطری صرفه جویی شود.

 ظرفیت و قیمت آیفون ۱۳ پرو

ظرفیت 1 ترابایت به لطف وجود پردازنده قدرتمند A15 Bionic در آیفون ۱۳ و آیفون ۱۳ پرو اضافه شده است. همچنین ظرفیت پایه آیفون ۱۳ پرو و پرو مکس 128 گیگابایت می باشد که جایگزین ظرفیت 64 گیگابایت شده است. آیفون های ۱۳ و ۱۳ پرو مکس در 4 ظرفیت 128 ، 256 و 512 گیگابایت و 1 ترابایت عرضه می شوند.

شروع قیمت آیفون ۱۳ پرو از 999 دلار و شروع قیمت آیفون ۱۳ پرو مکس از 1099 دلار می باشد.

iPhone 13 Pro Max 128GB : $1099
iPhone 13 Pro Max 256GB : $1199
iPhone 13 Pro Max 512GB : $1399
iPhone 13 Pro Max 1TB : $1599

iPhone 13 Pro 128GB : $999
iPhone 13 Pro 256GB : $1099
iPhone 13 Pro 512GB : $1299
iPhone 13 Pro 1TB : $1499

خرید آیفون ۱۳ پرو و ۱۳ پرو مکس

شما میتوانید آیفون ۱۳ پرو و آیفون ۱۳ پرو مکس را از فروشگاه اینترنتی پرشین اپل همراه با بهترین قیمت و 18 ماه گارانتی رسمی در ایران خریداری کنید.

همین حالا خرید کنید